Follow Viruspadu

Sunday, February 03, 2008

lunch@doll

sabtu...

masa ni nisa tido, dia ada kat umah nenek dia

kami kuar kejap, teka2 kitorang nak pegi mana

hikhikhihk... nak gi TINTED kete weiiiii... semangat giler kan... wahahahah...

sblm kuar umah, ckp ngan makmertua, "mak, tlg tgk nisa kejap ek, dia tgh tido tu, sy nak g rantau kejap" ... haa... ko kejap hape, kuar kul 11++, tinted 3 jam wei... tinted satu kete la katakan, tentu2 lah lama kan

so, kami lunch kat doll tomyam


sape yg dtg nogori sembilan ni, sy mmg rekemen singgah makan sini,

masakan dia mmg kawww abis la, nak2 tomyam dia


sebijik rasa tomyam potek ok, sgt slrupppp sekali, tp sy makan sikit jer lah, makan merasa kata orang, kang makan byk kan, x pasal2 bekejar ke spital, sape nak jawab hikhik

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

10 komen[s]:

kasutVincci said... [Reply to Comments]

lapar!!!!!!

ita.itu said... [Reply to Comments]

sdpnyer makan..tergugat diet ku..hehe

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

salam..
akak, da sehat ke?? wahh, aman nya dunia tgk makanan..nyummiee~

pu3nemo said... [Reply to Comments]

sedapnyer..

akk,jom bw sy g mkn kt cni.. lh tk? =)

viruspadu said... [Reply to Comments]

kv,
lapo... makan...

ita,
ahaks, diet lagi ek, diet sampai bilo tu

ribenmerah,
tgk makanan mmg la sangat aman kan kan

pu3nemo,
jommmm... dtg sini, nanti akak bawak

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

huishhh...sodap ehhh!!!
bila la we ols buleh singgah kat doll tom yam nih..!!

ghimau said... [Reply to Comments]

apa la yang bestnya makan tom yam ni yer :)

Mieza said... [Reply to Comments]

cedapnya...kecur air liur tgk tomyam tu..tp vp jaga mkn ya...

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

sgt sodap lorrr !

slurp slurppp !!!

makin kurus la..ape rahsia ni?nak tiru boleh?

:D

Lily.Lulu. said... [Reply to Comments]

paling sedap itu sambal belacan .. hehehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^