Follow Viruspadu

Sunday, February 10, 2008

pc lama saya sudah pulih yahooo

yipppiiii...

pc sy dah sihat u ols,

kelmarin pc ni dah leh on dah, tetiba jerk pulih sendiri kan, sgt megik gitu,

hari tu jenuh sy ketuk2, xleh on, giveup biorkan, tetiba kelmarin, test on, boleh plak, ntah hape2 jer pc ni tau...

so kebetulan adik sy datang ni, sy pun paksa la dia formatkan pc sy ni

dua orang lelaki ini sedang mengetest ntah hape2...

cepat betulkan tehhhh... andak malas nak godek pc ni... hiks


apa gunanya adik kan kan kan hahahahahaha

xpe lepas ni andak belanjer ko makan cloud 9 ek hiks

dan mamat ni leka tgk tv sementara tunggu uteh betulkan pc... ngek


Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

kasutVincci said... [Reply to Comments]

megik sungguh. Agaknya pc tu koma sekejap kut!

viruspadu said... [Reply to Comments]

kv,
tu la, pelik kan, sekejap boleh sekejap x boleh hehehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^