Follow Viruspadu

Wednesday, February 13, 2008

pi amik ubat

jap lg kul 2

sy nak gi spital amik ubat tahan sakit

ubat yg doktor bagi sblm ni nak dekat abis la, tinggal beberapa tablet ajer, takut habis, kang dibuatnya sakit tu datang, mati la nak meraba ubat kat mana kan

cheh, sbnrnya bukan nak citer pasal amik ubat sgt tau...

tp nak bgtau... inilah kali pertama sy drive sesorang gi spital dari opis lalala

hehehe... risau pun ada ni, pasal jap lg kat sana konfem payah nak mampos nak cari parking ni kan... wish me luch bebeh

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

LayarLara Legendary Of Journey said... [Reply to Comments]

ubat tahan sakit ni musti nama dia prostan..

bebaik memandu keta.. biar lambat asal selamat.. keta baru... masih wangi lagi tuuu

ijah said... [Reply to Comments]

wakakakaka...sabo jerlah..
semoga selamat pergi dan balik...

nn said... [Reply to Comments]

bwk kete bebaik yea...semoga selamat pegi dan balik....

viruspadu said... [Reply to Comments]

layarlara,
kalu ubat tahan sakit tu sy beli kat farmasi ajer la belambak hiks...

ubat sy namanya acugesic haaa ponah dongar?

ijah,
tq2

nn,
hehehe insyaAllah

Mak Su said... [Reply to Comments]

semoga berjaya, semoga berjaya, caiyuk caiyuk

starstar said... [Reply to Comments]

cayork..cayoork..

NONIE said... [Reply to Comments]

go VP go! go VP go.....huhuhu

mummysyafie said... [Reply to Comments]

gud luck vp..jangan race lak

Mieza said... [Reply to Comments]

dapat x cari klinik tuh..jgn x dpt blk udah...hrp2 smpi ya...standby ubat tu..puaslak nak cari nanti..

umie_adam said... [Reply to Comments]

lah ciannya pi sensorang ek..hati2 memandu...

Farahanna said... [Reply to Comments]

hati2 driving....
htj tghari mcm tu bz tau...
hehe
jgn sesat plak yer...
=p

Ms_MER said... [Reply to Comments]

good luck n slamat mcarik parking. Jgn sesat udah. Ponin laloque nk carik plak

nanonano said... [Reply to Comments]

VP, sakit cmne rasenye eyh??
err..betul ke soalan ni?
nk tao sakit tu cmne, berdenyut ke, sakit perot ke, :)

ati2 memandu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^