Follow Viruspadu

Monday, February 25, 2008

sama lagi - part II

baju sy hampir sama dengan orang itu... hiks

ini baju kurung saya...


itu minah tu.. nampak x?


hehehehe...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

yeh...akak orang pertama beri komen...huhuhu....mah...hampir sama tak per..jangan betul2 sama!

Ct eLLy said... [Reply to Comments]

Same kedai ke?.. kamdar memang berbaloi..

hu hu larik duduk jauh jauh !..

viruspadu said... [Reply to Comments]

puterisatu,
hiks... yeee yg pertama... lalalala hampir sama jer kann

elly,
amboiii... kamdar glamer lg u, ini beli kat kedai tepi jalan yg longgok3 tu jer hiks

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

hehe..relax ar..kalo org lain nampak mesti diorg igt baju rasmi tempat keje kot..hikss~ no hal la skang neh kalo baju sama..kat skolah tuh, siap ada uniform rasmi cikgu2 lagi..x termasuk baju batik tuh..hehehe =P

viruspadu said... [Reply to Comments]

hehehhe...

tu yg relex jer duk dekat2 lg tu

dia x tahu sy siap amik gambo dia lg kannnnn

umie_adam said... [Reply to Comments]

sama sgt ke emah? hehehe...kalo saya tak kisah sgt, jenis sempoi je..tp member saya ada sorang tu..kalo pakai baju sama kaler pun, sanggup berlari balik nak tukar baju...macam2 kan

Mieza said... [Reply to Comments]

sama sgt ke vp...sabo ajelah...buat x tau jer...jln jauh2skt...hiks..:p







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^