Follow Viruspadu

Saturday, February 09, 2008

selamat pengantin baru alycia

salam

hari ni sy sopan lagi ayu ke majlis perkahwinan alycia aka zura

sy bertolak dari rumah jam 11.00tghari menuju ke jusco dulu, utk beli hadiah hiks, lupa la nak beli hadiah awal2 lalalala...

ceera dan zack-u masih lagi diawangan2 kat umah hihihihih...


sy janji ngan sis naniey utk jumpa dia kat depan petronas kul 12, tp disbbkan kelangkabut beli hadiah tu lama nau, sy sampai di tempat yg dijanjikan lewat sikit, dlm jam 12.15, huh, terasa bersalah ok, sbb i kan seorang yg menepati masa gitu kan


ramai lor orang kat kenduri alycia ni...


seb baik makanan nyer sedap2 kannn... dan kebetulan juga sy sgt la laparnya...

yang betul sy x leh makan gulai, tp disbbkan terlalu geram, sy rasa la sikit, dan bahana nya, otw balik umah, terus sakit sy datang, adoiii laaaahhhh... sabo je lah hiks, xpe ubat adoooo

ini pelaminnya, semua serba ijau tau, sampai air minum yg dihidangkan pun warna ijauuuu...


pengantin sedang bersiap... sy lak sibuk x nyempat2 nak amik gambo


sayang la sy x sempat tgk depa bersanding, pasal sy kene balik awal, adik2 sy kan ada kat umah, dorang x makan lagi, kang kebuluran plak dorang kan...


ewah, channnntteeekkkk kan pengantin ini, wajahnya sgt berseri gituuuu


pengantin n me


pengantin with sis naniey


then dlm jam 1.30, sy terus pulang ke rumah... sy perlu beli sumthing utk dorg makan, sy kan kakak yg mithali gitu kannnnnn

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

4 komen[s]:

ita.itu said... [Reply to Comments]

lawa pelamin dia....

viruspadu said... [Reply to Comments]

ita,
serba ijau gituuu

Mieza said... [Reply to Comments]

sukanya warna ijau...warna feberet akak gitu...

viruspadu said... [Reply to Comments]

same la ngan si ceera tu ek, suke bebenor ijo kan







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^