Follow Viruspadu

Monday, February 11, 2008

video paling lawak abad ini

video paling lawak penah sy tgk, sy copy dari blog farid ni hiks


8 komen[s]:

Princess Redbloodsnow said... [Reply to Comments]

alaaa...sekat2 aaa kak
x leh den nak menengoknyer
what a lost aaa
:(

irasilver said... [Reply to Comments]

sama lahhh bab video ni payah sket co mak sekat nok!! hehe

Mieza said... [Reply to Comments]

hahahahaha...lawak tul..pndi2 aje korang tkr alihbahasa..mcm2 ayat kuar...layannnnnn

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

lawak lawak...cino kelantan ni

pearlEJ said... [Reply to Comments]

wakakaka.. adoihhlaaa... sapa laa yg jd tukang sarikata tuh.. lawok2..

ita.itu said... [Reply to Comments]

vp mmg lawak...pandai drg tkr kan..

Ziana said... [Reply to Comments]

hahaahhaha......
mcm2 bahase ade...

viruspadu said... [Reply to Comments]

korang

lawak giler kan

sy tgk ulang2 kali pun gelak mcm shaiton lg tau







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^