Follow Viruspadu

Sunday, February 17, 2008

viva spoiler

en.laloque plan nak pasang spoiler utk vivanya hari sabtu

tp disbbkan emak sy masuk spital konfemlah sabtu pepagi sy kene gerak ke cheras, jadi jumaat malam tu kitorang terus ke kedai keto...


bincang2 ngan cino tuuu... mcm2 la yg cino tu cadangkan... meniaga la katakan


ewah...


nak tgk spoiler nya mcm mana x?


tu diaaa... nampak ke?




lepas ni apa pulak? hehehe...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

sebol said... [Reply to Comments]

wind tunnel bila nak beli?

viruspadu said... [Reply to Comments]

tuunggguuuuu... hehehe (itu lalok yg suh ckp tu hiks)

Ziana said... [Reply to Comments]

haaa..
pas nih skirting plak..
lowed skit..
sport spring skit..

hehehe...

ita.itu said... [Reply to Comments]

wah gaya sakan ye..en no plat KL ek...x amik NS ke..

viruspadu said... [Reply to Comments]

ziana,
a ah, sume tu dah ada dlm perancangan dia dah tu... hehehehe... habis la, dok giler ngan kete plak, laman dia tinggaiii hehehe

ita,
a ah, beli kat KL, amik plat KL terus...

Cikpid said... [Reply to Comments]

amboi2..kan main lawa ag dah viva die nih..ade spoiler tu nmpk sporty2 sket..bak kata ziana..tmbh skirting sket..lagis laas lawas nyes..

pearlEJ said... [Reply to Comments]

haaa pasneh kasi lowered, pastu pasang skirting, pastu pasang cd set yg power sket, tinted tanak kasi yg gelap sket ker imah?? baru mariiiii.. hehehe.. memandai jerkk aku, kang kena saman en.laloque claim kt aku lak.. hahaha..

angah said... [Reply to Comments]

weh.. ado spoilor..leh torbang dh viva ko nih..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^