Follow Viruspadu

Saturday, February 23, 2008

x penah2 gi pasar hiks

pecah rekod u ols...

x penah sy ngan en.laooque nak beli ikan sayur kat pasar kan... lalalalala...


bukan sebab ape uols, x dan nak gi, lgpun weols kan jarang jarang jarang masak, beli ikan sayur pun dalam kuantiti yang kecil jadi beli kat pasaraya je lah...


tp pagi ni terasa mcm nak terjah pasar yang baru di rasmikan khamis lepas... pasar baru rantau gituuu... tompek eh bosar, tp x ramai lg peniaganya... tompek MB ni uolsss... bagus kannn MB kitorang... dah la ensem baik plak tu lalalala... (puji2 ni agak2 dpt naik gaji / bonus x ek??? hahahaha...)

ewahhh... nak membeli ko nak carik gaduk en.laloque kito nih (seb baik kali ni dia x kepik henbeg bini dia hiks)

apa ek yg kitorng beli... ikan jenahak sekor, ikan bawal 2 ekor, mee basah, sayur kacang buncis, daun sup, sayur kobis, cili padi, taugeh... ewahhh sikit jer beli kannn... ikan bawal ngan sayur kobis tu untuk rumah mertuaku... lalalalalala


gi pasar dating dua orang ajer ngan en.laloque, nisa tinggal ngan mertua jap.. bagi can la kat mertua bermesra ngan cucu nya... sbb kejap ajer weols singgah rantau... lepas tu terus berdesup pulang ke seremban...

jap lg nak komeh umah, lipat kain, cuci kain, masak (betui ke masak ni hiks)...

uh... hari ni terasa mcm sgt rajin kannnnnnnnn...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

12 komen[s]:

aNgRiAni said... [Reply to Comments]

~ aiks...rajinnyer cik abang temankan gi market...riani dah lama tak masak...masuk 2 minggu...ekekeke...asyik sibuk-menyibuk jer sepanjang bulan ni. segar-bugar ikan-ikan itewwww...

Cikpid said... [Reply to Comments]

ye ke ni kak Vp nk masak?iye ke?boleh caya ke?

viruspadu said... [Reply to Comments]

sy pun x caye ni... betul ke sy nak masak hiks

silap2 en.laloque yg masak nanti kannn...

Ziana said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
Ziana said... [Reply to Comments]

semangat ujung minggu tuh..
package..cuci kain..masak..lipat kain..etc etc

hehehe
slamat mennyetelkan
:)

pearlEJ said... [Reply to Comments]

wahaaa.. siap pose lagik kt pasar tu.. hihihihi...
*nak tunggu entry yg seterusnya, nak tgk apa laa yg puan imah kita neh masak* :D

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

lepas nih hadpet gambar masak2 lak...hiks..

Aleeya said... [Reply to Comments]

sungguh rajinnya ko ekk, aku pun jarang gi pasar, beli kat pasaraya jerkk kwang3x

ita.itu said... [Reply to Comments]

hehe kelako la ko vp..1st time pg paso..msk sdp2 ek..nak dtg umah ni..hehe

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

ahaks..mesti peniaga2 tuh rase diorg glemer sbb akak asyik amek pic kt pasar je.. hehehe..=P

fuschia lolita said... [Reply to Comments]

Pegi pasaq haruslah vogue ye kak virus..merah lagi*tantek. fuschia pun nk tgk apa kak virus ni nk masak. dahlah ikan bawal fevret kite tuh =)

haja said... [Reply to Comments]

samalah setahun skali pun xpenah g paso...g pasaraya pun jauh lg dh lari...busuk..xtahan baunye..mkn nak le..hehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^