Follow Viruspadu

Friday, February 22, 2008

x sabar nak balik dahhh nihhhhhhh

ok dah time... sy balik umah dulu yer

x sabar nak balik umah kalu hari jumaat ni kannnn... daaaaaa...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

Leeds Al-Malique said... [Reply to Comments]

happy berweekend kak!

Aleeya said... [Reply to Comments]

vp, aku sampai umah dah..maklum le masok wp1, 730 masok 430 ptg balik yahoooo!!!

Ziana said... [Reply to Comments]

amboi..
awalnye
:)

slamat behujung mggu!
:)

shalyafzan said... [Reply to Comments]

wah2..siap amik gmbr jam bagai..xsabar btol tuh..hehehe..

happy weekend la ye..x gi jln2 ke ujung mgu nih??hehehe

Red Mummy said... [Reply to Comments]

430 aku dok bersilat ngan keje lagi mah...

akak dah kembali, singgah datang ni.

x de air sirap ke

air bandung ai x nak..

nanonano said... [Reply to Comments]

sejam stengah lps tu bru nano bley balek..
huwaaaa~

kecik said... [Reply to Comments]

alahai...cam rindu lak dgn jam itu....

starstar said... [Reply to Comments]

aah kn/..
samer lar kite..
klo bole jumaat kol3 dh nk cbot..
hehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^