Follow Viruspadu

Tuesday, March 04, 2008

arghhhhhhhh...

kebosanan...

sgt sgt sgt sgt sgt bosan

bosan giler u ols

bukan sbb bosan mc/cuti tp bosan sbb x leh jenjalan gi mana2

semalam en.laloque ada gak ckp kalu bosan sgt, jom la kuar ikut dia amik nisa, "mama duk dlm kete ajer" ewah... memula cadangan tu mmg la amat bernas, tp bila berjalan dr bilik ke dapur pun sgt la seksanya, terbayang2 saya kalu dlm kete yg bergegar2 itu, oh tidakkkkk... maybe lg sakit, huhuhuhuh... so nak xnak, duduk ajer la rumah, main tenet ke baring2 tgk hbo ke.. uwaaa...

masa ni jugak la sy teringin nak makan mcm2 lalalalalalala... terbayang sambal udang, tomyam campur, pizza hut, spageti... huhuhuhuhu... mcm2 hal

sabar vp sabar...
sabar sikit kan, lepas ni makan la menda apa pun kan

p/s: hal referee tu akhirnya selesai juga, sy terlupa yg tuan rumah sy dulu ni lect hehehe, so hari tu weols call dia tanya samada dia sudi jd referee, so dia kata ok, dan dia dah pun dah isi borang itu, akhirnya selesai uols... lega... TERIMA KASIH pada semua yg hubungi sy untuk membantu yer, jasa anda amat sy hargai... tq tq tq tq.. :) muahhh

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

akak orang pertama lagi kan...memang harusla vp kena kasi hadiah ni....

lepas operate kena kuat pantang sikit ye sayang...ala tak lama..nanti dah baik..balun la nak makan ape pun...kena korban sikitkan..sebab nak cepat baik...ok..kuatkan hati dan semangat...masuk bilik bedah pun kuat..ini plak nak lawan nafsu..mesti lagi kuat!...kan..nak baik untuk nica dan lalok kan...so kena kuat!

shahril aley said... [Reply to Comments]

semoga cepat sembuh ye cik viruspadu. hemmm kena tukar nama kot bagi sedap didengar & dirasa. virus tu kat sesuatu yang tak baik. ape kata tukar jadi madupadu. ok gak. hehehehe....

kirana said... [Reply to Comments]

dpt bygkan awk rasa cmner sakit tu..sbb sy pon penah kena oprate masa besalin aritu..sakit pas abih ubat bius tu..meleleh air mata ..
sabau ye virus...pas sembuh ni pi qada berjalan

Cikpid said... [Reply to Comments]

mesti boring ek kak duk umah jek..xpe2..org sakit kene rest byk2..harap cepat sembuh..

Aqil's Mummy said... [Reply to Comments]

huhuhu...ni mesti kes jarang lepak kat rumah..so bila sakit mesti boring gilerrr..takpe buat-buatlah berehat..tenangkan fikiran dan jadi mem...ahaks.

pasal makanan tu nanti bila dah baik silerrrlah buat tempahan kat en laloque sudah tentu dia akan sediakan semuanya...

selamat berpantang...tapi kira okeylah tu..bukannya berpantang bersalin..azab tau pantang bersalin ni...(sambil mengenang nasib diri nanti kena berpantang...haikhs...)

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

alahai akak..saya jugak yg blum setle lagi neh...hiksss~







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^