Follow Viruspadu

Friday, March 21, 2008

bang bil, ampunn... hiks

ini kalu bang bil baca blog ni, abis la, kene seligi ngan dia...

semalam kan weols balik ke rumah my MIL, yolah nisa dah lama sgt x jumpa atok dan nenek dia kan...

lepas tu en.laloque cakap,

"kalau x silap papa, rumah nabil raja lawak tu kat depan ni la"

la ye ke, dokek yo lah... mmg harus la lalu depan rumah dia kalu balik rumah MIL saya huhuhuhuh...

so apa lg, "papa bg isyarat yer bila dah dekat2 tu, mama nak jadi mamarazi ni" sy nak amik gambo rumah bangbil, mana la tahu si bibior angelina joli tu tgh makan choki-choki depan rumah hahahahaha...

haaaa... tu la workshop yg kuar tibi hari tu... kata en.laloque....

berdesup i amik gambo ok, sgt semangat hahahaha...

rasanya ini la rumah yg kuar tv hari tu kan, yg dia terhantuk kat tiang tu hahahaha

habis la bang bil anak kak jah, x aman la hidup dia lepas ni, paparazi manyak ooooooooooooo

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

12 komen[s]:

Aleeya said... [Reply to Comments]

yesss, no. 1 bg komen lalalalala


wowww jadik wartawan awk yer..hehehe
aiseh lenkali turun le singgah ..
mana tau bang bil ade dlm umah hehehe

cendawanintim said... [Reply to Comments]

mamarazi tak singgah umah bang bil ker...bang bil....anak kak jah tuh...!

Cikpid said... [Reply to Comments]

waa..sy sgt suke ngan abg bil tuh..dpt tgk bumbung umah die pon jadilaa..hahahha

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

pergh ni betul2 peminat nabil nih... umah eh dopan ngan masjid kan..kan... ko lalu situ tak nampak ko umah den..

mama ranggie said... [Reply to Comments]

kat mano tu mah?

blh eden lak jd mamarazi nanti ...

Gardagami said... [Reply to Comments]

See here or here

norsha said... [Reply to Comments]

Dah naik pangkat ek..bagus2 jadi mamarazi plak ek..gooddd :)

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

wahh..
gi sekodeng umah nabil..
kang tau dek mila.. jeles lak..
hehehe..nape x amek pic kak jah tuh skali??
hikhikhikhik=P

*da_update*

lindosh said... [Reply to Comments]

dah lama tak jenguk blog neh ;)

siap ngendap umah bang bil ye? dia ada umah tak tu? kim salam kat dia nanti ahaha

Ziana said... [Reply to Comments]

awal2 mamarazzi zaima dah jengok dulu!

heheheheeh

Ct eLLy said... [Reply to Comments]

ngape tak singgah minum kopi dulu.. hi hi

nina~syazna said... [Reply to Comments]

saja singgah sini
nice blog anyway!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^