Follow Viruspadu

Friday, March 07, 2008

di cheras

saya sekarang ada di cheras, kedai apak ku...

standy... esok nak ngundi la katakan lalalala

semangat ni tauuu...

mari la mari, kita mengundi ... ewah

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

23 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

alooo mama... dah sampai rumah mak tu cuba bawak duduk diam2... kang pecah luka tu kan... aah!!

sampaikan peluk cium papa pada nisa..

muadzlife said... [Reply to Comments]

pangkah jgn x pangkah

Ct eLLy said... [Reply to Comments]

selamat mengundi...

Aku Bukan Bidadari said... [Reply to Comments]

undi dengan bijak..eecececcehhh

Mieza said... [Reply to Comments]

undi jgn x undi...tungguuuu...mieza nak skodeng ko kat sana vp...:D

faisal said... [Reply to Comments]

hahahahaha, kemain lagi akku sorang ni excited undi kali pertama,hehehe...

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

gambar nica plzz....

darling8tabby said... [Reply to Comments]

selamat mengundiiii....

Ummi Yang Tomey said... [Reply to Comments]

huhu...
pdn muka kena sound dgn papa nisa.. ekekekek (first comment kt entry nih.)

selamat mengundi.. dan sila pangkah calon yg berkenaan sahaja..
calon yg tidak berkenaan sila jangan pangkah yerr.. sekian terima kasih, harap maklum.

IdaShah said... [Reply to Comments]

slmt mengundi. dgr pesanan en.laloque jgn byk bergerak...hehehe

Mrs. Sheikh said... [Reply to Comments]

ehh...
dah sampai cheras..
:)
selamat mengundi..
afundi_ VP..

Mrs. Sheikh said... [Reply to Comments]

ehh...
dah sampai cheras..
:)
selamat mengundi..
afundi_ VP..

Mrs. Sheikh said... [Reply to Comments]

ehh...
dah sampai cheras..
:)
selamat mengundi..
afundi_ VP..

pearlEJ said... [Reply to Comments]

wahhhh semangat mengundi neh.. hehehe... selamat memangkah yer esok.. :)

nn said... [Reply to Comments]

uits...semangatnye....pepagi hari lagi dah sampai cheras...bagus..bagus...selamat mengundi yea...
ingat pesan en laloque tuh....

Mak Su said... [Reply to Comments]

pangkah calun yg vogue sajork

mummysyafie said... [Reply to Comments]

selamat mengundi ye..nisa tak gi ngundi gak ke?

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

undi jgn tak undi beb,,, ha kan dah kene rojer ngn mr.laloque,,, take care la beb,, ur design next week ok...

tinkerbell said... [Reply to Comments]

yay..
saya pangkah kak vp!

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

ramai jgk suami isteri berpisah jap balik kampung masing2 utk mengundi kann...anyway, selamat mengundi ! salute vp, sakit2 pun sudi mengundi

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

yihaaaaa~ saya sudah mengundi..
hihihi..akak, amacam taktik mengundi? bwk nica x? hehehe=P

ariana said... [Reply to Comments]

saya dh mengundi pun ari kamis tu....sbb saya pakai undi pos....ikut hubby ler.....yg x lagi p undi tu cpt2 ler nnt nyesal tau.....

eedany said... [Reply to Comments]

dah mengundi ke vp? saya dah...kejap jer rupanya :)

Balik nanti hati2 di jalanraya yer

Tata :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^