Follow Viruspadu

Friday, March 21, 2008

jom shopping free

en.laloque baru ajer dpt redeem 90 hengget... lalalalala

x byk pun kan, tp sape nak bg weiiiiiiiiiiii...

so semalam pun weols pun bukan main semangat uols nak membeli dan membelah hehehehehe

sesampai ajer kat jusco, semuanya x bekenan di mata ku

ish ruginya, sudahnya beli seluar en.laloque dan baju nisa ajer...

arghhhhhhhhhhh ruginya... rugi x dpt sebat duit laki hihihihih...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

10 komen[s]:

Ceera said... [Reply to Comments]

andak kena tag, sila buat...

NONIE said... [Reply to Comments]

hahahaha...keji tauuuuuuu....apapun maks pun selalu gak sebat duit laki maks muahahahah

NONIE said... [Reply to Comments]

upssss...t-shirt tu cantiklah...ingat nak buat jugakla....

nn said... [Reply to Comments]

ala....nape ai xdpt lagi redeem tuh..waaaa..xaci betul lah....

kirana said... [Reply to Comments]

kul brp gi jusco smlm?ehehe
kite pon ada kat jusco smlm

nanonano said... [Reply to Comments]

err..baru nk counting2 ape bende yg nk dibeli ngn 90hengget tu,
skali dah abes anknye nk bapaknye abeskan daa..
huhu :p

ita.itu said... [Reply to Comments]

kah..kah..kah..hantu ko..terbahak2 aku baca perkataan sebat tuh..haha

hujung jari said... [Reply to Comments]

aduii...siannya en.laloque...hihi...

laloque said... [Reply to Comments]

ini la yg dinamakan... "duit laki ku, duit ku jua"...

alaa... mama, cam xbiase sebat wet papa lak... walaupun semlm xberjaya menyebat... tetapi hari nie berjaya jugak

@>---~geina~---<@ said... [Reply to Comments]

akak...geina pun ade dpt point jusco tu..tp 20 hinggit je..tk tebus lg...hihih..akak beli ape je kt jusco?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^