Follow Viruspadu

Tuesday, March 25, 2008

kad ini dah kembali kepada ku

ini kad permohonan yang dikembalikan kepada saya...

permohonan smbg belajar kat Uitm

katanya permohonan saya dlm proses

harap2 permohonan ini berjalan dengan lancar... amin

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

aminnnnnn~
kalo dapat nnt jgn lupe wat kenduri kesyukuran yek..
hikssss =)

a-Mie-liE-ArE said... [Reply to Comments]

kad apa tu??

oli_ole said... [Reply to Comments]

kad sambung belajar ke?

applepie said... [Reply to Comments]

bestnyer..nak smbung jugakkk..tp ongkosnyer kuwang..nak buek camno eh..? :)

AKO said... [Reply to Comments]

wah nak msabung belajar eh... gud gud... ;)

aRa said... [Reply to Comments]

insyaAllah kak...i doakan...

risanur said... [Reply to Comments]

insya'allah zaimah akan tunaikan impian utk sambung study...good luck...

arniyanti said... [Reply to Comments]

awak ni memang bagus ah..tak malas belajar...

sweetheart said... [Reply to Comments]

uitm dihatiku..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^