Follow Viruspadu

Monday, March 10, 2008

lepas mengundi

sangat susah nak upload gambar kat blogspot skrg kan, apsal ek?

nak xnak kena la sy letak gambo2 kat tompek lain lalala...

lambat la sy update ni.. xpe2

lepas mengundi, sy n kaklang sapedek roti canai, sgt x sedar diri saya tau, baru elok sikit dah makan roti canai... lalalalala... tp alhamdulilah, sy sihat sejahtera la lepas operate tu... hepi2

sy macam dah berisi sikit kan...

kaklang dan anak2 dia


ayin n nisa

masa ni nisa lasak ya amat uols, susah giler nak kontrol... huhuhuh

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

nisa lasak sebab ade membe tuh..
hehehe.. akak, family akak sgt bahagia..sungguh bertuah...
tabik springggggg~ =P

ita.itu said... [Reply to Comments]

aah tembam sikit..tp ttp cun..kan..kan..

Ummi Yang Tomey said... [Reply to Comments]

berisi? tembam?
meh sini.. nk tgk.. tang mana lagi yg tembam tuh... (sebenarnye ni ayat jeles sbb ummi ni dari dulu xmo turun2 beratnyerr.. maintain montel je manjang.. kekeke)

umie_adam said... [Reply to Comments]

ala tembam sikit je yg penting still comel , tak gitu...

nisa lasak menandakan dia budak bijak....twit!

Mieza said... [Reply to Comments]

tembam skt je...maintain gitu..tp ttp cam kakak pd nisa...:p

pas ni ko bole mkn mcm2 ek vp...balunnnnnn...:D

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

tak tembam aih...tetap maintain cun melecun tuh...jangan riso aar..

nica lasak tu..sebab ramai kengkawan..dia pun ingat dia cam abang2 sepupu dia tu gak..huhu...

mummysyafie said... [Reply to Comments]

vp, kalau saya jumpa nisa nie kan..saya picit² pipi dia tau.. comell sangat..

*bila lah aku leh dapat anak pompuan ni

Ceera said... [Reply to Comments]

tu kat penawar rindu ker???

hahaha...

kaklang tak reti ke nak bawak tempat lain...

Wiween @ Awin said... [Reply to Comments]

kak!
beshnye byk anak buah.huhu ween langsung xdak can nak ade anak buah.huhu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^