Follow Viruspadu

Sunday, March 09, 2008

mcm mana mengundi uols

keputusan yg sgt x diduga bukan!

nak komen lelebih pasal ni very the bahaya

jd kita sama2 tgk, yg mana menang tu, adakah mereka mengotakan janji2 yg telah mereka taburkan...

ewah...

sekarang undi sgt senang kan, sy xde beratur2 pun, dtg masuk ajer, bagusss... kalu dulu, org cerita lah, siap kene beratus panas lg kan... hazab... skrg 5 minit je selesai

~sori la uols, gambo x leh upload la, blogspot ni tgh bengong agaknya... later2 i upload yer

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

hurmm..
I tersentak..
I terduduk..
I kelu tanpa bicara..
I geleng kepala..
I merenung jauh masa depan yang x pasti..
I kecewa..
AIyakkkkkkk =P

pearlEJ said... [Reply to Comments]

Penang dah jadi hak DAP.. :(

Aleeya said... [Reply to Comments]

opposition takes perak
perak negeri ku huhu...

mrssham said... [Reply to Comments]

memang terperanjat...erm.. sedih pun ada..harap tidak ada kucar kacir berlaku

Aqil's Mummy said... [Reply to Comments]

kat shah alam ni tengah kecoh lebih2 lagi kat pejabat SUK selangor...vp kat sinun okey jer kan? mohd hassan mesti jadi mb lagi..
ibu zura sampai tak boleh tidur malam pasal keadaan ni tau..terperanjat gila punya..sedih sangat dia tu...huhuhuhu..

Aqil's Mummy said... [Reply to Comments]

kat shah alam ni tengah kecoh lebih2 lagi kat pejabat SUK selangor...vp kat sinun okey jer kan? mohd hassan mesti jadi mb lagi..
ibu zura sampai tak boleh tidur malam pasal keadaan ni tau..terperanjat gila punya..sedih sangat dia tu...huhuhuhu..

Ct eLLy said... [Reply to Comments]

ish ingat kita sorang je yg berdebar.. yelah tak leh update gambor.. boring tul la







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^