Follow Viruspadu

Sunday, March 23, 2008

sape layan AF

sape layan AF malam tadi??????

drp cheras kami bergerak pulang sblm lampu jalan menyala

maknanya lum gelap la lagi yer,

tujuan weols balik awal ni, yang pertama, kalu balik lewat malam kang, ngantuk + penat pulak kan, sbb kedua nak tgk AF, sbb ketiga, sy ni mmg x leh duduk diam, sikit2 nak balik rumah hahahaha...

so sepanjang perjalanan tu mmg la dah sonjo yo, jd weols pasang la kaset mengaji utk menghalang dari gangguan makhluk2 yang tidak nampak dengan mata kasar, nak suh ngaji sendiri hehehehe...

so sampai rumah dah jam 8, lepas tgk berita 1/2 jam, erm... dah jd habit saya lah, kalu tgk berita, konfem 1/2 jam pertama ajer, lg 1/2 jam tu dah berita ntah hape2, malas nak tgk tau, terus bukak 104, standby nak tgk AF wa ckp sama lu, semangat gitu yer

tunggu punya tunggu, AF yang dinanti2 pun menjelma, ewah... semangat nih!

mempersembahkan 14 pelajar akademi fantasia... hai sy SAIDA... AFUNDI saida okeyyy la tu... sambil memusing2kan tangan kanan, tapak tangan dibuka ala2 nak lap cermin, dan bahu digoyang2kan ala2 manja hehehehehe

sy mmg nak tgk sgt saida nyanyi ni hehehehe...

tp malangnya uols... rasanya akibat bosan yang amatnya... belum sempat hape2, sy dah zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz... diulit mimpi indah, en.laloque lak layan tenet berforum... kalu x leh layan en.laloque opssss.... hahahaha... iklan disitu yer... x penah sy tertido masa aznil jd pengacara tauuuuuu.....

alaaa.... sape tersingkir pun i tak tahu uols, harap2 bukan saida la yer, sbb sy nak sgt tgk dia, minggu awal2 dlm diari ni dia malu2 sgt la, rasa2nya kalu dah 4 minggu baru la nampak karakter sebenar dia, dan sy yakin dia seorang yg kelakar ... eeee... jgn la dia terkeluar heheheh...

suara dia, erm.. no komen yer, sbb sy lum tgk dia nyanyi lg

dan pengacara AF, ac mizal yer, erm... sy undi kak ogy, tp bg peluang kat ac mizal la, mana tahu nextweek dia leh bg hapening mcm aznil... i miss aznil...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

okinokiyo said... [Reply to Comments]

zaimah,
i pun tak tgk AF.sbb rasanye konsert memula mmg xbest kot..hehe gi jalan2 lgi best..tgk diari pun boring :p

alwani fickry said... [Reply to Comments]

"sambil memusing2kan tangan kanan, tapak tangan dibuka ala2 nak lap cermin, ". haha.part ni kelaka

Ziana said... [Reply to Comments]

ziana pon x tgk smalam..
x demam lgsung AF kali nih..
lambat skit kot demam nye..
:)

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

hahhahhaa..
AF semalam memang buhsan..huhu..
for the first time AF saya rasa tanak duk dpn tv tuh..
sgt tidak menareks langsung..
patut si eka tuh kuar..
ac nya gimik x menjadi..
dia suke jerit ar..
tapi smlm si yana, yg nyanyi lagu elyana tuh kuar..
ntah le..saya pon x tgk sume..haha..
layan part rasa nk tgk je.. =P

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

mmg konsert mula2 ni biasanya tk best...tk menjdik semuanya...tp tk semuanya jugak...sbb ada RIZ penyelamat..cuba mah tengok riz nyanyi...leh cair tauu hihihih...gatai jgk aku ekkk***

tinkerbell said... [Reply to Comments]

x best la kak saida semalam...
dia panic kot..
alorgh semua pon truk..
tak tahu kenapa..
even the audience borring..
kesian ac truk juga kene..
so overall, u dint miss a thing..
sbb agak borring af semalam..

anne said... [Reply to Comments]

vp.....memang terasa kan aznil takde. hampeh je konsert semalam...bebudak hampeh, hos pun sama.

eedany said... [Reply to Comments]

saya afundi mulut jer.. Sungguh kedekut nak afundi duit. Hehehe...

suara saida ada potential walaupun kurang menyerlah malam tu. Boleh lah...

peserta yang agak menyerla riz, nadia, stanly dan stacy...apapun kita tengok dorang dalam konsert2 seterusnya yer.

Gaya pengacaraan AC lebih kurang macam AC disini. Kita bagi dia peluang lah kan... Cian vp sampai zzzz. Hehehe

:)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^