Follow Viruspadu

Wednesday, April 23, 2008

2 jenis

1. orang yang buat salah, tuding jari kat orang lain

2. orang lain buat kerja, orang lain yang mengaku

p/s: jadilah orang yang jujur... sekurang-kurangnya jujur dengan diri sendiri

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

a-Mie-liE-ArE said... [Reply to Comments]

aku memang tension kalu ada orang tak mengaku salahnya.. sampai sekarang aku sakit ati ngan org macam tu...

[Me, I & Myself] said... [Reply to Comments]

yeye..
ramai org camtu..
:(

mikaounik said... [Reply to Comments]

hoyeeeehhhh saya seorang yg jujur..huhuuuuu windu laa ngan akan virus nie...

take care kak..luv yeeaahh

ArELeEz said... [Reply to Comments]

org sebegitu rupe, harus dinyahkn m'gunakn transformer!!! dush3..!!!

moralle said... [Reply to Comments]

VP, orang yg camni slalu nye tak kan slamat, satu masa nanti berbalik pulak pada dia. Take care.

~mama ranggie a.k.a eira~ said... [Reply to Comments]

betul tu mah...

org gini x aman tau!

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said... [Reply to Comments]

tul tu..tp klau kat dr sdiri pun x jujur..cam ne la nk jujur ngan org kann...ermm...mcm2 rgam kan

edrina said... [Reply to Comments]

hmm...org cam gini memang ada..ramai kat dunia ni...harap2 kita tak tergolong dlm golongan ni.

::aMMaR--2205:: said... [Reply to Comments]

kak...sungguh bermaksud gitu..
haha...relax ajo...janji rock!!

arniyanti said... [Reply to Comments]

vp...
pernah terkena..so sekarang dah jadik cerdik...
tak mau orang pijak kepala kita lagi...heeee

ghimau said... [Reply to Comments]

hahaha.. bes bes memang best.. rasa nak bagi jurusan maut jer kat jenis no 1 dan no 2 tu..

mama fatini said... [Reply to Comments]

akak kat opis sy nih ade akka tu dlm kategori no 2 sgt sakit hati wooo

syahed© said... [Reply to Comments]

Biase la org keje gomen..tambah² fresh graduate..cube keje swasta tgk bole ke idak bt camtu..ada brani??







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^