Follow Viruspadu

Wednesday, April 02, 2008

alahai rumah lama saya

igt x lagi rumah lama saya ni...

alah, rumah banglo i ni lah, hiks, dulu kan masa duduk rumah ni, boleh la i belagak mcm orang kaya yang sbnrnya kayap hahahaha... mana nak merasa uols duduk banglo kan...

ini rumah kuaters, sy merasa duduk banglo ni dari julai 2006 sampai la raya tahun lepas... byk sgt jasa rumah ni tau

teringat zaman2 saya mula pindah rumah ni, sy abadikan di fotopages saya, zaman ni sy belum kenal blogspot lg, jadi diari harian sy adalah kat fotopages sahaja... huhuhuhuh... kenangan pahit manis saya semuanya ada kat sana...

bila sy dgr cerita yang rumah lama saya ni kene himpap pokok, sy dah terbayang dah pokok depan rumah sy yang sgt besar dan tinggi itu

tgk, siap akar dia sekali tercabut... huh... konfem kuat giler angin yang menumbangkan pokok ini

sbnrnya, dah byk kali en.laloque pesan dan bgtau person yang jaga kuaters ni, suh tebang pokok ni, sbb pokok ni nampak sgt bahaya, bila2 boleh tumbang, erm... diulangi, byk kali dah pesan... di ulangi... nak ulang lg ke byk kali dah pesan ek, haa... skrg mcm mana???... ceh marah la konon... hihihihihi


seb baik la ai dah pindah uols, bayangkanlah kalu ai masih lg menetap di sini, x ke haru namanya... teruk plak tu, aduh...


haaa uols tgk, betapa teruknya rumah lama sy ni huwaaaaaaaaa sedihnya

malang mmg sgt x berbau kan...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

16 komen[s]:

~mama ranggie a.k.a eira~ said... [Reply to Comments]

sebbaik ko dah pindah mah...

laloque said... [Reply to Comments]

kat rumah tu la...
1. abis brg mas antaran kawen serba satu yg ai bagi kat VP kena curi
2. laptop opis VP kena curi yg menjadi skandal berterusan
3. merangka strategi utk dptkan Nisa
4. merangka strategi beli rumah sekarang
5. Wat BBQ besar2an

laloque said... [Reply to Comments]

uiks!! bendera ai pasang sempena bulan kemerdekaan masih ade lg...

umie_adam said... [Reply to Comments]

ish mujur la jko dh pindah emah..syukurrrrr..nmpk teruk amat tu rosaknya..ada ke org tggal lam umah tu?

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

ya allah...nauzubillah....nasibla mah dah pindah....

HAPPYIRFA said... [Reply to Comments]

salam vp..
ada org tak duk umah tu?nak buat macam mana..kategori bencana alam

nanonano said... [Reply to Comments]

mcm seram jek tgk umah tu..

Umi Mia said... [Reply to Comments]

ha..mmg nasib baik sangatlah hang dah pindah V oooii...kalau tak...tragedi di ribut kuat lah hang berlagu...

Ibu_Hamzah said... [Reply to Comments]

musim pokok tumbang & bumbung terbang.. dasat ek skang.. nasib xdek nyawa yg melayang.. nauzubillah

Ceera said... [Reply to Comments]

kesiannya umah tu, pemalas la dorang nie.. nak kena laser ok orang2 camnie...

mummysyafie said... [Reply to Comments]

sib baik vp dah pindah kan

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

tak kan nak di biarkan camtu pulak,,, tak de usaha nak perbaiki ker...

ita.itu said... [Reply to Comments]

vp takut aku ngk pokok nih..sib baik ko dah pindah kan..amin

Ms_MER said... [Reply to Comments]

seb baik ko dh pindah..besaq sungguh pokok tsebut

sweethOneY said... [Reply to Comments]

nasib baik akak dh pindah kan :)

tergelak lah bace en lalok tulis no 3 tu..merangka strategi nk dptkan nica..kui2..

err..adakah sy berotak kunen sebentar???

haha

[Me, I & Myself] said... [Reply to Comments]

Huhu..
Kalu VP duk situ lagi, maunya letih nk kemas..
:)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^