Follow Viruspadu

Tuesday, April 01, 2008

hari ni saya ponteng kerja

bestnya hari ni

sy ponteng kerja tau

sy bgn lambat....... wahahaha sila jeles yer... dikala uols semua tgh siap2 nak gi kerja, sy sedang berdengkur di atas katil empuk ai, indahnya

hari ni nak buat ape ek kat rumah

nak gi facial lah... huhuhuhu indahnya ponteng kerja kannn........

lalalalalalalalala

hepinya...

sy nak turun bawah kejap la,

nak makan cococrunch.. yumiiiiiiiii

.
.
.
.
.

APRiL FOOLLLLLLLLL.... keh keh keh keh keh.... (sape prcaya tadi, angkat tangan!)

xde maknanya nak ponteng kerja... ni kat opis ni haaa...

(ayat2 diatas adalah imaginasi sy... kalau la sy cuti... bestnya)

hepi april foollll uolsss... lalalalala

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

15 komen[s]:

faisal said... [Reply to Comments]

hahahahahahaa, ada hati nak buat april fool..dah kat ofispun ada hati nak bangun lambat,hahahaa..

~mama ranggie a.k.a eira~ said... [Reply to Comments]

sabor ajelah...

april fool lor arini...

aku lupo!

Ct eLLy said... [Reply to Comments]

yaaa aku terkena di pagi hari ...


fool fool fool april fool ;p

oli_ole said... [Reply to Comments]

{Angkat Tangan}
Saya percaya leh...

nanonano said... [Reply to Comments]

baling tepung atas muke baru tao !
heh :D

mummysyafie said... [Reply to Comments]

hihihi..ada hati nak wat april fool erkk vp..

tapi berjayo..semlm kan awak kater awak sakit² badan..kiter ingat kan tul awak cuti hari ni

Umi Mia said... [Reply to Comments]

yerlah tu....tapi kalau baca tanpa fikir hari ni april fool...mmg dah lama percaya tadi....

NONIE AZIZ said... [Reply to Comments]

awuuuuuhhhhh...tidakkkkk maks tak ske maks tak ske...Sian Nisa tapi tak pe belajar dari kesilapan ye nisa....muahahaha...

Cikpid said... [Reply to Comments]

hahahaha..sy x percaya..berjaya tidak percaya..berjaya!!!

ita.itu said... [Reply to Comments]

haha..siot je ko nih...terkena aku

Ms_MER said... [Reply to Comments]

aku hmpir nk pecaya..tp aku tpikir gak pasai arini 1st of april..btoiii tekaan aku, ko sj pekena april fool

Y u Z z 9071 said... [Reply to Comments]

amboi....

sempat nak kenakan org yer..

adoi..terkena plakss

zack_u said... [Reply to Comments]

oh tidak...
mst andak coti kan kan kan kan..
hehehehe!
ayat org terkene..besela 2.. :)

anne said... [Reply to Comments]

tertipu sekejap...hehehe.

lamanya tak makan koko krunch, teringin pulak

[Me, I & Myself] said... [Reply to Comments]

Tingginya imaginasi..
:)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^