Follow Viruspadu

Friday, May 02, 2008

JIWA KACAU

... ... ... ...
... ... ... ...
... ... ... ...
... ... ... ...
... ... ... ...
... ... ... ...
... ... ... ...
... ... ... ...
... ... ... ...
... ... ... ...
... ... ... ...

tunggu dia pujuk saya...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

alahai...naper?

tunggu encik laloque kasik bunga lagi yee

risanur said... [Reply to Comments]

jiwa kacau sbb pa??pa yg tak dpt lagi??en. laloque kena belanja makan la cam ni..

laloque said... [Reply to Comments]

mlm nie kita main boling.... bayangkan pin2 tu benda2 yg xbest... baling kuat2...

laloque said... [Reply to Comments]

ke nak geget tangan papa cam dulu2

edrina said... [Reply to Comments]

aiyark...naper lak ni vp?
apa, siapa yg men'sentap'kan hati mu itu?

Abang Long said... [Reply to Comments]

Sudah baca novel e-blook yang bertajuk JIWA KACAU karangan kumpulan Geng Jurnal, memang seronok, dan benar - benar 'mengacau jiwa'.

Khalis Khaisara said... [Reply to Comments]

geget je apa yg leh geget..

moralle said... [Reply to Comments]

Hi VP, sabor lah ye yang, walau besar atau kecil masaalahnye. Ini semua rencah-rencah rumah tangga, macam kite nak masak pakai berbagai rencah kan.

Aleeya said... [Reply to Comments]

uiksss nape ni yg

sape yg buat jiwa mu kaco tu
sabo2 ekk

azisazahar said... [Reply to Comments]

ala nape ni??? tak baik tau majuk2...sabo2 ek

that`s girl :)) said... [Reply to Comments]

ngee~ sekali sekala jiwa kacau, :)) mesti best kena pujuk......

that`s girl :)) said... [Reply to Comments]

ngee~ sekali sekala jiwa kacau, :)) mesti best kena pujuk......

ArELeEz said... [Reply to Comments]

merajuk ngn en. laloque, ek?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^