Follow Viruspadu

Wednesday, May 28, 2008

mencari pewangi kereta

semalam saya ada stori mori pasal kembara bau longkang pasar ikan kan... bluekkkkkkkkkk nak muntah okey, semalam balik ajer, nak masuk kete... peh dia punya bauuuuuuu... pitam mak nyah... itu pun pagi tu saya dah bukak sikit tingkap supaya udara dia leh kuar tau... adehhhh, bayang kan kalau saya tutup rapat semua, maybe lagi kepam baunya...

so petang2 semalam, otw balik rumah, saya terus call en.laloque, bagi tahu dia nak singgah jusco beli puting nisa, sekali nak beli pewangi kereta...

cari punya cari, takde yang bekenan, teringat zack-u penah beli izzi yang murah RM6 sahaja ni... tapi dia beli kaler ijo lah, sebab dia ngan ceera sama jer suka kaler ijo... tp pelik, kata suka ijo, tp suka nau berebut sumi pink ngan saya... chait

so sebab bau dia melayannnnnnnnnn kan idung ku... dan jugak harganya yang murah... so saya sebat ajer la yang ni

wangiiiiiiiii la harap2 balik kang saya masuk kete... fuh fuh fuh... harus manderam lagi ni... sambil pejam mata hembus kiri kanan... tak tahan la weiiii bau busuk longkang tu

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

wangi ke mah..kira murahla kan...tapi klu nak kuat..beli haze tuh...bau limau tuh...kuat sikit..walupun kejap...tapi okla...tahan meserap kat keta...

rasp said... [Reply to Comments]

laling cuba letak daun pandan, kulit limau or kulit nanas dlm kete tu.. spray tetap spray!

ArELeEz said... [Reply to Comments]

wahhh.. cam tok moh lak vp nih! siap mandrem bagai.. muahaha..

imz said... [Reply to Comments]

x dpt lg ek...cmna ek..btol kata rasp..boh daun pandan tgk...

Cikpid said... [Reply to Comments]

akak letak daun pandan..pastu ltk sikit arang kat tmpt yg tumpah air ikan tuh..sbb arang bleh mnyerap bau busuk..selain itu..arang pon bleh ltk kat dlm peti ais kalo peti ais bau busuk..selamat mencuba

darling8tabby said... [Reply to Comments]

daun pandan la yang..letak banyak2 sket..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

hiks, cam laman petua zaman berzaman la plak..

neway next time try pewangi keter shaldan yg dalam tin usually 4.90 jer... bau lemon dia misti bleh cover satu keter... yah...

daun pandan pun sedap jugak, tapi kalo masak sik lemak lagi sedap... hehehehehehe...

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

haruslaa PINK....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^