Follow Viruspadu

Monday, June 30, 2008

ape ke heiii nya tu???

apa kene ngan en.laloque wat "aksi yang tak sanggup dilihat" ni, sengal jer tau

kain nak buat baju ke hape tu?

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

tu kain alas meja ker???

sebol said... [Reply to Comments]

aku pun sekai pandang macam alas meja.

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

ye ye ye alas meja baruuuuu!!!

Being Normal said... [Reply to Comments]

kesian en laloque, nak jimat punyer pasal, alas meja pun, alas meja lah...

peej said... [Reply to Comments]

tu la..bole tau la kain alas meja..
sbb ari tuh cakap nak tukar kan..
plus lokasi en. laloque itu ialah di dapur.. ;p

mica@tetty said... [Reply to Comments]

amboii org tu shopping sakan ...mesti gaji dh masuk kkn







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^