Follow Viruspadu

Tuesday, June 10, 2008

berbudi kepada tanah

dan hasilnya...

tanaman en.laloque... limau kasturi


dan cili...

hari tu kan pokok cili saya hidup segan mati tak mahu kan, sekarang dah segar bugar uols... clap clap clap kepada en.laloque yang gigih menjaga tanamannya ini...

bila saya tgk hasil tangan saya amik gambar ni, terasa mcm terer la plak, ahahahahaha... perasan! sbnrnykan buah limau tu kecikkkkkkkkkkkk sgt, kecik dari duit satu sen, tp saya zoom nampak mcm beso la kan...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

14 komen[s]:

oli_ole said... [Reply to Comments]

tahniah...dah ada hasil...
saya suka picture kedua cili tu...
nice pic

edrina said... [Reply to Comments]

wah bestnya kan tgk hasil tanaman dah membuahkan hasil.. tangan en.laloque neh sejuk kot..org kata kalau tgk sejuk tanam apa pun menjadi :-)

MiSsZuE said... [Reply to Comments]

salam kak..

pasneh harus akk bkk bisness limau kasturi ngn cili tue hehe

risanur said... [Reply to Comments]

tahniah en.laloque krn sudah mendapat hasilnya...pasni boleh la tanam pokok lain plak utk perbelanjaan berhemah...

faisal said... [Reply to Comments]

waaa, bagus betul kak nih..:) sy baru bercadang nak tanam pokok limau kat kebun sy dalam bulan depan,hehe..:)

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

best nyer tgk ape yang kitetanam menjadikan.... tanam la lagi mah,,, buat satu lanskap kebun kecik,,, musti bestkan..

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

ermmm...

kalo hidup sogan mati pon sogan..camno?

gegegegegege!

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

tau tau tau napa ia mengeluarkan hasil.....heheheheh..sebab tuannyer dah mula memasakkkk....nyehh nyehh nyehhh!! tepokss tepokss

Babe said... [Reply to Comments]

oklah tu,

Baeb lagi;lah tangan panas!:(

Aleeya said... [Reply to Comments]

hehe geram nengok cili ijo tuh, agak2 klo sampai umah zaimah leh petik tak bawak balik he he

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

waaaa....da bebuah daa....senang r nk wat sambal belacan pasni...hehehehe....

azdielyn said... [Reply to Comments]

lamanya tak skodeng blog ni... dah byk miss entry... huhuhuhu....

axim said... [Reply to Comments]

tiada ruginya kan berbudi pada tanah...itu lah hasilnya..

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

cayalah.. cam ada kebun kannn..
ahaks =P

kalo x ckp akak zoom, sure saya igt buah limau tuh besar giler..
hahaha =P







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^