Follow Viruspadu

Monday, June 23, 2008

dia pun nak bergaya mcm mama jugak

like mother like doter gitu kan... dia tgk mama dia dok pakai dia pun nak bergaya jugak


kalau nangis2, saya pakaikan jer, terus dia diam, terussss senyum melerettttt


dan terus berkata "tik, tik", sambil tepuk2 kepala dia...

hiksss... ye la tuh...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

cica... saper lg cantik... mama ke papa?? PAPA... hahahahaha

SueGinola said... [Reply to Comments]

Alahai nisa...tambah comel la acik tgk..geramm...(Acik gitu..hahahaha)

nanonano said... [Reply to Comments]

rajen sgguh mama nisa ni,
klu sehari xmsuk sni,
tao2 dah byk entry termiss..
huhu

pearlEJ said... [Reply to Comments]

bab dia senyum tu yg tak leh tahan tuu... haishhhhh....

nizafauzi said... [Reply to Comments]

comel!!!

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

die nak bergaya juge....hehehhehehe

Sue said... [Reply to Comments]

baikk je nisa dok dlm highchair ekk..kalo damia jgn harap le!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^