Follow Viruspadu

Tuesday, June 17, 2008

hadir bengkel lagi :(

hari ni dan esok dari pagi sampai petang saya menghadiri bengkel di putrajaya... sape tahu HiLRA???? tak tahu??? sila google hihihihih...

bowinggg la weiiii... :(... why me! why why why... eceh... kesal la sgt konon, padahal suke jer :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

ita.itu said... [Reply to Comments]

x pe vp..leh relek ek...ok la tuh..hehe

laloque said... [Reply to Comments]

laaa... xsuke ke bengkel kat putrajaya tu... dapat pulak sarapan dan mkn tghari ngan suami mu yg tercinta ini di Anjung... xgitu???

Azura said... [Reply to Comments]

ha kan... tak kan tak suke kut... kan dekat ngan en.laloque tuh.. he he he..tapi lunch ngan hubby ke mah.. makanan bengkel patut lagik best..ehehz!!!

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

hahahaha..

akak neh lawak lak.. hikhikhik..
acah2 je kannn..
selamat berkursus..
mish u sis *muahhhhhhhh*

viruspadu said... [Reply to Comments]

tiada lauk lg sedap melainkan mkn bersama suami tercinta... eceh!!

nn said... [Reply to Comments]

hikhikhik...
boring ngan kursus jer kan...
tapi syonok bila jumpe hubby...kan..kan..
eh...kursus kat presint bape?
manelah tahu kut ada kesempatan tuk kita berjumpa...wah...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^