Follow Viruspadu

Monday, June 30, 2008

koleksi bunga-bungaan di laman

bunga kaktus kecik2 hiks... dari dulu mcm ni je pun
bunga hotdog, hiks, saya tak tahu ape ke namanya bunga ni :p
si nisa ni, asik nak berkepit jer kan, adoiyaiii... mama punya turn bila ni, asik nisa jer, tak aci! tak aci!
ini bukan bunga, ini daun, saje jer amik gambar ni sekali
dan bunga ni... adoiiii saya sungguh2 tak reti la nama2 bunga ni, bunga ros, bunga raya, bunga kobis saya kenal lah

ok tu jer, nanti kalau orkid tu berbunga kita tepek2 lg kat sini yer

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

umie_adam said... [Reply to Comments]

asslamualaikum..
masuk opis 8.10a.m... berdesup bukak blog ni..alhamdulillah ado pun!!! hikhik...idakla teman kempunan...


pokok2 en.laloque dah makin merimbun tu...idup subur..

Princess Redbloodsnow said... [Reply to Comments]

suke nengok bunge kaktus merah tuh..hahaha

pssttt...nak en.laloque dukung gak ker???
haha...ade² jek kak VP neh

laloque said... [Reply to Comments]

ade satu lagik bunga.... "bunga cinta hati ku sayang - zaimah"







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^