Follow Viruspadu

Sunday, June 29, 2008

mari memasak bersama en.laloque

verangan chef okey mamat ni, nyampah i

layankan ajer la uols


papa, ni nak masak untuk berapa orang makan ni, ni mcm nak wat kenduri jer, sapo nak abih kan nanti ni, den takdo mentekedarah mcm ni do




opssss terlebih sudah... saya pengaco setia jer, lepas amik gambar, saya larik naik atas balik ngadap pc hahahahaha


meh layan video uols hiks... masa ni nisa tidooo, kalau tak lg havoc kan


Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

lindosh said... [Reply to Comments]

rajinnya incik laloquee.. bangge2 dapat hasben camtu hehe

azisazahar said... [Reply to Comments]

bagusnya en laloquee ni...clap..clap..anw...hasilnya??? sedap ke? hehehe

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

shedapppp nye akak..
meh la hantar kt umah saya sket..
adoiiiisshhh..
neh yg tetiba rasa lapar nasi neh=P

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

untung sis hubby teror masak...rajen ke dapo...

mommy anis said... [Reply to Comments]

bahagianya aawak zaimah...hb rajin ke dapo....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^