Follow Viruspadu

Sunday, June 29, 2008

mari membeli barang2

nak masak asam pedas la katakan

oh yer, minggu ni kan turn en.laloque masak kan, dah beberapa hari yang lepas, dia dok cakap nak masak asam pedas ni kan, saya layan jer, yummiiiiii

lepas sarapan, weols terjah la kedai barang2 basah ni, nak tunggu pasar malam, petang karang baru ada kan, so beli bahan2 untuk masak tengahari ajer lor


sempat lg amik telur masin


jantung lagi... wahhhh kick giler nanti ni




nak tgk hasilnya... tungguuuuuuuuu, next enrty yer

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

1 komen[s]:

Mrs.Sheikh said... [Reply to Comments]

buat kerabu jantung pisang?

my mum buat jantung pisang campur kacang sedappp







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^