Follow Viruspadu

Saturday, June 28, 2008

nak kutuk pun saya izinkan

kasut itam ni saya baru beli, idak lah kasut branded mahal2 kan, kedai2 kasut yang "noname" jer pun, tak kisah la, janji kasut, tunggu la saya kaya nanti... ecececece... verangan kaya

bila sampai rumah, tetiba saya terasa, batapa buruknya kasut yang saya pilih tadi adoiyaiiiii

papaaaaaaaaa, mama nak kasut lain pa...

:p

~ tektik kotor namanya ni hahahahaha larikssssssssss

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

Mrs.Sheikh said... [Reply to Comments]

size aper.. berapa inci?

mica@tetty said... [Reply to Comments]

kakau bubuh manik2 .mesti cantek

Being Normal said... [Reply to Comments]

Amboi, suker tau taktik tu, harus akan ku cuba pada suamiku

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

chantik ape...ala2 oldies.....cube pakai ngan baju polk a dot...perghhhh malatoopp!!!!

Nikli said... [Reply to Comments]

spray kaler pink..

:D

aryllia said... [Reply to Comments]

orait aper..nak kelainan tambah labuci sikit...wah!!!

riannanisa said... [Reply to Comments]

not that bad lah akak vp..
buat pakai pi jalan2 orait jer tuh

ke ni taktik nak beli sepasang lagi kasut baru..
hehe

hOtMaMa said... [Reply to Comments]

hiks... ok per..sesekali nak kelainan...hihihi..!

Miss Nazla said... [Reply to Comments]

sungguh oldies. ala skali skala jd dramatik mcm dedulu. huhu kiut jugak







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^