Follow Viruspadu

Thursday, June 19, 2008

orang dah kelaparan ni... dia sibuk nak ngades2

amboi gediks sungguh lak haaaiiiiiiiiiihhhh... asik nak amik gambar pegang2 tangan je ni... gatai... hahahaha... takpe2 gatal ngan laki kannnn kan kan

en.laloque dah lapar giler nak makan, lepas tu pulak kene makan laju2 kan, sebab nak bekejar hantar saya ke MAMPU, dia plak pastu kene kejar masuk opis kan, saya lak gedik2 nak amik gambar pegang tangan la itu la ini lah, seb baik tak kene lesing ngan en.laloque hahahaha

layan kan jer la bini dia ni, kang merajuk moncong2 plak :p

~ semalam saya jemput adik saya zack-u kat cheras, lepas tu mak saya tanya?

"ko dari mana andak?"
"hari ni andak ada bengkel kat putrajaya mak"
"aikkkkkkkkk sejak bila pulak ko jadi mekanik"

adoiiiyaiiiii... hahahaha mak saya wat lawak la plak :p

bengkel = perbincangan dalam kumpulan gitu

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

sweetheart said... [Reply to Comments]

hehehehehe mekanik katanya...

edrina said... [Reply to Comments]

tak per2 menggediks & menggatal dengan laki sendiri adalah diharuskan hiks.. eheheh mekanik..

Ayu said... [Reply to Comments]

tapi cute kan bila mak mak kata mcm tuh... :)

he3..

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

harusla enchek laloque besabo...bukan selalu pong lunch sama kan???

rasp said... [Reply to Comments]

vp the mekanik..hehehehe lucu la bila mak2 kita jadi camtu...

~~@lyci@~~ said... [Reply to Comments]

alah, ape salahnya..
pegang2 pun tgn hasben sendiri kannn.. xkose I hehe...

mummysyafie said... [Reply to Comments]

hahahahah..mesti mak vp blur sekejap kan..sejak bila anak dier jadi mekanik ni







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^