Follow Viruspadu

Wednesday, June 18, 2008

penat mcm nak pengsan :p

takde la sampai nak pengsan betul2 hihihihi, gimik je tu :p

tp penat laaaa sgt

penat betul kan,

balik kerja, masak, kemas2, basuh pinggan, gosok baju (kalau malas gosok weekend), layan anak

penattttttttttttttt sgt... :p

mcm ni rupanya perasaan seorang wanita bekerjaya kan, seorang isteri, seorang ibu... yelah mmg la sebelum ni pun saya kerja, isteri, ibu kan, tp dulu saya makan luar hari2... huhuhuhuhu

jd kepada suami2 di luar sana, hargailah pengorbanan isteri anda, kepada anak2 di luar sana, hargailah pengorbanan ibu anda...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

errrkkk..
akak, jgn le wat statement menakutkan I..
kang I tanak kawen kang..
akak yg bersalah yek..
muahahahaha =P

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

emmmmmmmmm ye lah...kene pk 84 kali nak kawen ke tak nih

*~dEWiSoULhAa~* said... [Reply to Comments]

waaa...sure penat kan kak..balik kije nk wat bnyk bende lg...
nih yang rasa nak kawen dgn anak rajer nih...
xyah penat2 gi kijer..
ngeh2..berangan jelerr..

CiK AiDa said... [Reply to Comments]

aah ler...tatut la plak asenye..

RieNa said... [Reply to Comments]

gosok baru????hehehehe..

takut ke tak..kena redah jgkk..huhuhuh..

nizafauzi said... [Reply to Comments]

yayaya kak..sy setuju!!sgt penat kan jadi isteri yg bekerja..balik kene masak, basuh baju gosok baju..aduyaiii...

sy lum ade anak nih..da ade anak kurus kot..hikss :p







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^