Follow Viruspadu

Wednesday, June 25, 2008

PINK card

ini kad wangi saya dulu, harusss simpan lagi kan, buat kenangan gitu... zaman saya dulu, kad mcm ni dah kira canggih abissss dah nih... kiranya kalau wangi ada kaler2 lagi, kira hebat dah nih... ewahhh... ~ ayat "zaman saya dulu" tu macam la duluuuu sgt kan, hiks... saya kawen tahun 2003 (buat siapa yang tak tahu)

sebenarnya saya nak design yang lain, saya dah tunjuk yang lain, tiba ke en.laloque order yang lain, cisss cisss cisssssss... nak marah pun tak guna kan (padahal nak merajuk tarik muka seribu dah masa tu)

muka depan

boleh la kan, asalkan ada nama saya ngan nama en.laloque tu dah kira okey la tu, yeaaaaaaa kawen jugak akhirnya (giler gatal mengeletisss)

haaa ko, dalam pun kaler okey, peta belakang pun kaler, ambekkkk! tak penah2 dibuat orang dalam pun nak kaler, biasanya itam putih jer, belasah ajer lahhhh

design ni en.laloque yang buat... masa tu design ni dah kira tahap maharaja punya cantik dahhhhhh... tp sekarang bila tgk... aduhhhhh... pening2

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

Mrs.Sheikh said... [Reply to Comments]

hahaha...
skrg mcm2 jenis kad kwin..
sorong papan tarik papan...
seme ada ..kad kud kid..seme kaler ful..

anyway..kenangan terindah la ni...

CRAZY BEAUTIFUL88 said... [Reply to Comments]

ur daughter sungguh tomei

atty's said... [Reply to Comments]

tu ler..kekdg jeles tgk kad sekrg lagi cantik2 kan..

darling8tabby said... [Reply to Comments]

waaa..down memory lane kad kawin...

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

entry ni tak nak tag akak? hahaha...

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

yep skang ni dah canggeh kad kawen.. akak dulu print sendiri jer... wakakakakakaka.... ader simpan tau.. warna warni gittew... ;p

ArELeEz said... [Reply to Comments]

aah.. skang nie mmg canggih-manggih kad jemputan kawen. ade yg cam watikah la.. ade yg ikat2 ngan ribbon besor la.. tp, 'aiman xkesah!' yg penting kawen, kan.. kan..?! ; )







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^