Follow Viruspadu

Friday, June 20, 2008

set biru katanya

hari ni saya serba biru... :)


tu jer nak bagi tahu hihihihihihih... sabo je lah... :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

ita.itu said... [Reply to Comments]

wah lawa beg ko vp...guess tuh...

nizafauzi said... [Reply to Comments]

wah..guess lagi.. :)

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

langit ku BIRU....hahahaha...

Lestat said... [Reply to Comments]

langit je gelap..mendung ari nk ujan.Erni angkat kain hujan, jemuran dah turun.

*~dEWiSoULhAa~* said... [Reply to Comments]

owh..adakah akak vp pink ku ini sudah beralih arah ke biru?
hehe....lawa beg guess akak tuh.

rasp said... [Reply to Comments]

phhheewwiiit lawa bag 'teka?' tu..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^