Follow Viruspadu

Saturday, July 19, 2008

adoiiii

skrg tak dapat bukak emel yahoo ke?

uols boleh bukak tak?

ku hempuk jugak streamyx ni kang... line tenet bapak slow malam ni

arghhhhhhhhhhhhhh... pulangkan duitku, pulangkannnnnnnn... saya tak suka dapat perkhidmatan mcm gini... tidakkkssss

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

Azura said... [Reply to Comments]

hah...memang arr.. masalah streamyx yang lembab gilr babeng nin dah lama saya alami.. memang bengang sungguh rasenya...!!!!

AzuraloveNizam said... [Reply to Comments]

seb baik kita pakai celcom broadband..nie nak hasut vp tukau nie..

Wynn Yasser said... [Reply to Comments]

mah, aku punye okeng je. dari kul 11pm aku pakai, menten je... diorg takut kot lepas aku meroyan arituh. wakakaka.lol.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^