Follow Viruspadu

Wednesday, July 23, 2008

buku menarik harus baca

buku2 menarik untuk dibaca untuk menambahkan ilmu

tp saya pun tak beli lg, tunggu gaji harus ku sambar



ops saya ada few koleksi buku TUN, nanti kita tayang2 ek :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

em cam besh jek buku tuh..

tp hard cover..
sure mahal gk kan...

ArELeEz said... [Reply to Comments]

tun M, bapa p'bangunan malaysiaku.. :-)

darling8tabby said... [Reply to Comments]

My IDOL! sayang banget kat dia..akak pun nak sambar satu :D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^