Follow Viruspadu

Monday, July 28, 2008

eh sesat kat mana nih


sesat weiiiiiiiii... tolong salahkan pemandu yo!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

oooo... kalo sesat ke Nilai 3, salah kan pemandu... kalo sesat ke KK Home dlm Nilai 3 tu pulok, nak salahkan sapa??

AzuraloveNizam said... [Reply to Comments]

hahahaha..janganla marah en laloque..nasib badanla..hehhee..

rasp said... [Reply to Comments]

wah... ini sesat yg menggumbirakan kannnn :D

prebetsabu said... [Reply to Comments]

pebende yg dibulatkan itu?

Gina said... [Reply to Comments]

pandai driver tu sesat yer..sesat-sesat pun boleh pilih mana-mana nak..nasib baik sesat kat sini..kalau sesat kat pdlm kebun getah, mcm mana tu ?

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

eh cam kenal je kedai tu.. hehehehehehhee...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^