Follow Viruspadu

Thursday, July 10, 2008

hahaha saya pun sibuk nak tiru wat poll gak hahahha

ampun tam ampun

hahahahaha

tahukah anda???

apakah nombor kegemaran saya, saya tu adalah sayalah viruspadu... uols teka nombor kegemaran saya yer, bukan nombor kegemaran uols lalalalalala...

----->

sila2 pilih2

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

Being Normal said... [Reply to Comments]

no kegemaran saya takde dalam pilihan tu ler...

laloque said... [Reply to Comments]

gue sebagai sorg somi, akan cuba meneka no kegemaran isteri ku itu... gue rase beliau suko nombor satu @ one @ wahid @ sici @ 1... tul x sayang ku... sbb beliau suko jadi no satu... nama dia kan Zaimah = Pemimpin.. so kena la ngan no 1

Kebod's Family said... [Reply to Comments]

satu....1.... satu gak saya nak teka lah...

nizafauzi said... [Reply to Comments]

alamak...sy dah vote no 8 ..ekekeke..tak tau la betul ke tak..hikss.... sy teka ajer...sbb no 8 kan kalo adik beradik org panggil andak kan... sy tekala no ni..ekekekeke

btw, sy telah mengetag akak..kalo tak bz, layan la tag sy tu ek..

macihhhh :)

Ceera said... [Reply to Comments]

atam pilih no 6...

eYaNacOMeY said... [Reply to Comments]

sy pilih no.1..hehe..even saya suka no 3..huhu

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

hmmm nomot kegemaran ye.. misti lah nomot besday dia.. muehehehehe nomot 16.. tak pun nomot 9...

...$weE+ 666... said... [Reply to Comments]

haaa? takkan ENAM kot? suspen nyer i, auwww!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^