Follow Viruspadu

Monday, July 21, 2008

hampeh betul

sabtu malam

weols macam biasa, gi pasar malam, beli stok barang basah

tp saya nak citer satu benda yang menghampehkan okey

masa ni hujan dan renyai2 dah, sblm tu lebat la kan

saya pegang payung, en.laloque dukung nisa, sekali masa saya benti nak beli ikan ni, nak tutup la payung, sekali terlanggar la payung peniaga tu

cuba uols bayangkan ape terjadi

gedebushhhhhhhhhhhhh

air dari payung bertakung peniaga, betul2 jatuh atas muka saya

nampak tak basah, (tak jelas kan, tp sbnrnya basah giler), muka ajer pulak yang kene, rambut tak kena, ya ampun mana nak letak muka saya masa ni, orang dok pilih ikan toleh2 tgk saya, hampeh tul la, saya yakin, dorang muka rilex, dalam hati dah gelak guling2... oh tidakkk

saya pulak nak cover malu terus pura2 pilih ikan hahahahahaha


maluuuu weiiiiiiiiii

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

19 komen[s]:

supermummy said... [Reply to Comments]

ahaha..lawak sungguh cerita cik virus ni..tapi takper..dah tekena air pon maintain cun dan sempat amek gambar lagi..kehkeh

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

muke tak nampak basah....tp merah gile!!! hahhahaa confirm malu!!!!

me, myself, cici and titi said... [Reply to Comments]

gegege... sib baik tak kena maki payung peniaga tu

Wynn Yasser said... [Reply to Comments]

cayalah mah! w/pon dirriku dibasahi air hujan dari payung penjual ikan, aku masih mampu mengambil gambar serta me'menten'kan dirriku. huhu

SUZIE APAI said... [Reply to Comments]

ko tak mandi lagi kot....tu yg kena kt ko sorg..hahahhaaaaaa

Ceera said... [Reply to Comments]

wakakakakakakaka...

sonoknye dapat gelakkan andak..

Noris Mohd Noor said... [Reply to Comments]

nak pecah perut baca citer vp ni... kalau saya lah... saya x akan pegi lagi tempat jual ikan tu.. malu tahap gaban sehhhh...Mesti ada orang lain nampak dan ketawakan yekk.

cemut said... [Reply to Comments]

hahahahah!!! mmg lawak giler la kakak.sebaek air ujan kalao air ikan?jerkkkkkkkkk @@

Hana-Ni-Mo-Nai2 said... [Reply to Comments]

ekeekek...VP pengcoveran muka yg hebat!!!!
watashi nk kena belajar neh

no need to reveal hehe said... [Reply to Comments]

hehehehe....kelako baca ..pandai mengcover ok la tu maintain cun aje..hehe....

wati said... [Reply to Comments]

tak sanggup aku,,,beli berapa kilos ikan?

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

hahahaha..lawak sungguhla...nasib tak baik la tuh..mesti keluar rumah langkah kaki kiri n tak baca bismillah nih....wekekkeke...

Leeds Al-Malique said... [Reply to Comments]

keh keh keh..

terus pilih ikan yg tak tahan tu

ekekekee

tigrismalaya said... [Reply to Comments]

malu kan kalo kena gitu..tapi vp boleh lak memaintainkan diri lantas amek gambo...harus dalam hati pikir nape lar menda nie jadi kat aku..rasa nak ulang balik supaya tak terjadi tak pun nak freezeeee...biar sume orang beku hahahaha....

AzuraloveNizam said... [Reply to Comments]

hahhaha..lawakla VP nie..seb baik muka menten cun..

Mummy said... [Reply to Comments]

mah, walaupun muka basuh tapi still pose maintain.. heheheh

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

ekekkekekekee alamak akak gelak guling2 aahhhh jgn mare.. tak tahan bacca entry nih.. tp caiyoklah muka basah pun leh maintain u, siap amiks gambo lagi.. hehehehhehehe sambung gelak

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

mahhh
ko wat ku tercenyummmm.....lantas membayangkannn....wakakakakakahkahkahkah....golakk sakan...ihiksss....jgn mare haaa....

Faina Arisya said... [Reply to Comments]

malu siotttt...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^