Follow Viruspadu

Tuesday, July 01, 2008

hari pertama menaiki bas

ini adalah persediaan untuk en.laloque naik bas, siap baju hujan ngan payung lagi kan, laki saya very the manja kan, ala mucuk2 intan payung hahahahaha... kelako plak, mau kene sekeh ngan en.laloque ni hahahaha


all the best papa

hati2 yer, jaga diri yer, igt semua* pesanan mama yer

merisau neh...

~ ayat bertanda * tu kalau dihuraikan, pening uols baca kang hua hua hua hua

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

i'm ソソ said... [Reply to Comments]

Take care! en.laloque...

Being Normal said... [Reply to Comments]

Selamat maju jaya en laloque dalam bidang baru yg bakal diceburi...

ina's said... [Reply to Comments]

tq yer sbb add saya kad FS. Saya slalu bacer blog VP.Kalu dulu saya layan FP. Best jek citer U..

SUZIE APAI said... [Reply to Comments]

saper tak sayang laki weiiii....

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

berjaya tak enchik lalogue sampai ke putrajaya????? hmmmmmm

laloque said... [Reply to Comments]

akhirnya... berkat kesabaran, ketekunan dan doa semua... gue berjaya menjejakkan kaki di bumi putrajaya tepat jam 7.10 pagi. Banyak rintangan telah berjaya gue harungi. akhir kata saya nak ucapkan terima kasih kepada isteri tercinta kerana sokongan yg diberikan, kepada An-Nisa utk.. "papaa.. papaa.. " setiap pagi.. dan LIHAT LAH DUNIA!!!!

psstt... cam ucapan anugerah planet musik lak

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

eceh.. en laloque naik bas tau.. caiyok, caiyok...

VP.. akak tau antara ayat2 * tu adalah "jangan kenyit mata kat orang lain" , "jangan tido lentok2 dalam bas" hehehehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^