Follow Viruspadu

Thursday, July 03, 2008

hari yang bahagia

masa saya konvo ni saya belum kawen

saya konvo pada tarikh yang sgt unik tau

16 septemper 2002... sila igt wahahahahaha, hadiah besday yang paling bermakna dalam hidup saya, seriusssss... kebetulan pulak kene tarikh ni, saya igt masa ni, kawan2 saya nyanyi ramai2 kuat2 tgh orang ramai2 tu, nyanyi lagu besday kat saya... wahhhhhh terharunyaaaa...

sebenarnya, masa saya konvo ni kan, saya mcm agak sedih la sikit, dulukan saya berjiwa emo2 sikitkan, sikit2 nak sedih kan hahahaha ntah hape jer

masa saya konvo ni, saya mengharapkan adik beradik saya, kakak2 abang2 dapat berkongsi kegembiraan ini bersama saya, saya mengharapkan semua dapat hadir masa konvo saya, uols tahu tak betapa bermaknanya majlis konvokensyen ni kepada seseorang, konvo ni kira mcm satu hadiah di atas kesusahan tungkus lumus kita belajar lah... betapa sgt gembiranya bila ramai yang sudi hadir menyambut konvo kita, seriussss... masa tu saya betul2 mengharapkan family saya disisi... hahahaha poyo jer

sebab tu masa konvo ceera, mcm mana keadaan sekalipun saya tetap pergi konvo dia walaupun perut buncit saya dan keadaan kesihatan saya sgt tak mengizinkan, saya tetap hadir konvo dia, sbb saya tahu perasaan kegembiraan yang nak dikongsi bersama itu, ecehhhhhh... hahahahaha sila poyo bersama saya

saya ngan en.laloque, malam2 bergambar kat air pancut ni, en.laloque pinjam jubah saya, saya pinjam jubah yada


masa ni yang dapat hadir, mak abah, zack-u, ngan ceera (ceera mmg ada kat situ lah, dia tak abis belajar lagi kan)


ye saya tahu masa ni masing2 sibuk kan, pastu dengan kekangan fulus mulus nak gi UUM jauh giler kan, sekarang saya dah paham la masalah memasing, tp masa tu tetap la sedih tak tentu pasal hahahahaha

mak saya xcited nak pakai jubah hihihihihih... bangga betul saya mak saya pakai jubah masa ni tau :p

zack-u masih bermuka suci, sekarangggg!!!! huhuhuhuhu, dan seluar poket mcm ni dulu, giler glamerkan, kiranya sape pakai seluar mcm ni kira bergaya giler lah

saya ngan my best best bestfriend rep, tahniah rep atas kejayaan ko, aku tumpang gembira


saya ngan jijah

tgk henset 3310 kat leher jijah tu, zaman tu enset paling canggih henset tu lah hahahaha

ada lagi gambo2 tp malas saya nak snap, kepada bestfren saya yang lain, jgn kocik ati lak takde gambo yo...

masa ni saya bercinta sehidup semati ala2 cinta shahjehan ngan mumtaz la kiranya (lirik nubhan) hahahahaha, kiranya takde sape yang dapat memisahkan kami berdua lah hahahahahaha tu yang semangat amik gambar studio sesama tu, gambar studio ngan family takde pun muhahahahaha... teruk nya saya kan... dah tu kalau saya ajak amik gambar studio, saya mana ada duit nak bayar, yang ni en.laloque yang bayarkan :p


closeup sikitttttt...


masa konvo ni kan, uols perasan tak, semua kawan2 akan tanya soalan yang sama,

"ko wat pe skrg"
"ko dah keje"
"wah lain la ko skrg"

hihihih... betuiii kan kan kan...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

20 komen[s]:

azila said... [Reply to Comments]

vp,btul tu...convo sekali seumur idup kan,mai idup blk pun x dpt naik pentas lagik kan??

psst..yg x tahan tu,tang gigi ketap ala2 manjerrr gitew okeh!! (wahhh manja katanyer) wakakakaka

nyway,BELATED CONVO VP! (eh ada ke belated convo ni??) ah bantai jek la vp oiii!!!

mama ranggie said... [Reply to Comments]

mah..comel lah gambar studio ko tu..muahahaha...cute!patut lah hubby ko gile kat ko!kalo aku pun...eh..ni dah lain kes nih!hahaha...

laloque said... [Reply to Comments]

atam patut terharu sebab kita dtg konvo dia, walaupun mama tgh sarat ngandung Alesha masa tu...

Kak Yong said... [Reply to Comments]

ni yg suko masuk blog mu nih..bikin gue teringat kenangan2 zaman 'kegemilangan' kat uum dolu2..hehehehe

Ceera said... [Reply to Comments]

atam konvo tak kisah pun dorang datang ke tak??? andak memang emo ok...

yang penting mak abah sudah.. tapi atam memang nak andak datang la. kalau tak, spa nak bagi bunga.. bunga lag penting okey.. haha

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

betul tu kak...tyme konvo mmg lagi bermakna kalau smua family member hadir...saya konvo thn depan..dah mintak adik2x kumpul duit dari skrang..sbb kaklong nya dah demand nak bunga bosar2x..hiksssss...

green apple said... [Reply to Comments]

alamak, ko konvo sejibik cam aku la, pakai tudung....hihihih

Along said... [Reply to Comments]

manis gambar zaimah and laloque ... manis bertudung

darling8tabby said... [Reply to Comments]

akak suka gambor kat studio tu...nostalgic sangat

Being Normal said... [Reply to Comments]

nie yg buat tekenang masa silam nie, syahdu ler pulak

hUmmY said... [Reply to Comments]

uh~

rase x sabo2 nk konvo!

T__T

gadis misteri said... [Reply to Comments]

VP,
mmg konpom sahih sah, dolu lain, skrg lain.. *wink*

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

wahhhh..
very the nostalgia nehhh...
yups.. sentimetal values tuh x terasa kan bila family x de bersama.. saya pon x amek pic family sbb masing2 selfish tanak kumpul time tuh.. *hampeh je*

Intanaziela said... [Reply to Comments]

aduh..kenangan lalu mengusik hati...

starstar said... [Reply to Comments]

kikiki...
tengok suo zack u..
tingt gk mase sye dulu...

wah...bukn maen ske lgik kai suo cmtuh..
suo budak sketing..
kononnye....

bile tgk gmbor2 lme..
gelak xhingt...
:)

Yani Yusuf said... [Reply to Comments]

zaimah...huhu...jauh beza awk dulu dan kini...yg nyata...awak kurus sehhhh kini...wah...ni yg menjeles nih...heheheh

nizafauzi said... [Reply to Comments]

kak,

gillerrr kurus aarr skang ni..

comel je akak dolu2..patut la en.laloque tangkap cintan ngan akak..comel rupenye..

dan skarang, masih comel dan cantik juge!!!

dah turun kat nisa tu.. :)

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

hehehehehe... terigt zaman konvo jugak laaa... nostalgia kan mas atu.. harusss misti ada yg tersayang...

Cik Puan Kesum said... [Reply to Comments]

salam vp

adei..shahdu entry ni teringat zaman2 kegemilangan..hehe..kita kan sebaya so memang betulla hp tu paling canggih pada masa tuh.

eh,vp ni lain sgt dulu dan kini.beza sgt2...(ntah2 aku pun beza cuma dh lama tak tgk gombo konvo)

apapun..cik hubby tu nmpk sweet sgt masa tuh,padanla vp jatuh hati dgn dia.hehe

vp konvo thn 2003 ke?

Y@ZeD@ said... [Reply to Comments]

sy pn konvo pki tudung okey!! cis, giler bangga dpt pakai jubah time tuhh!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^