Follow Viruspadu

Wednesday, July 09, 2008

hasil rembatan

hasil rembatan saya di romantika

frame


bunga


pasu kot, ape ntah nama dia


dan ini pulak hasil rembatan di KK home deco

ini saya tiru faina ni :p, alang2 ternampak, saya rembat je lah :p


pasu


bunga pink


loceng ngan pelita ke hape nih


hiasan piring


setel...

banyak lagi yang saya bekenan, ada jugak yang en.laloque pun bekenan, yes yes yes, nampaknya en.laloque pun dah ala2 berjangkit gak ni, bagusss........ tp oleh kerana bajek untuk benda alah ni dah buzz so tunggu bulan depan maaaar

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

sweetheart said... [Reply to Comments]

byknya memborong...
next month ada lg kew..

Faina Arisya said... [Reply to Comments]

banyaknya.. ni yang buat jeles ni..

mummysyafie said... [Reply to Comments]

aiyok..menambah kan koleksi ni

nizafauzi said... [Reply to Comments]

kak..mahal tak barang2 kat romantika tu??

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

perh... nampaknya makin maju projek vantage VP yek... semoga menjadi realiti english style itu..

Kak Yong said... [Reply to Comments]

huhuhuh makin byk koleksi dah ni... :)

laloque said... [Reply to Comments]

nasib baik barangan vantage kat Romantika ngan KK home tu murah... kira barangan clone. Kalo pure vantage, botak gue







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^