Follow Viruspadu

Monday, July 28, 2008

I wish to...

16 Julai 08



I wish to give en. laloque this HTC TyTn II as our 5th wedding anniversary gift. He always wanted a brand new handphone to replace his 5 years old Nokia 6600. This handphone will suit him well, cause it have multitasking functions such as 3g, gps, video call and office applications. The best part is, HTC TyTn II will make him look more elegant, macho and professional.


click here: HTC TyTN II P4550




This entry is dedicated to Nuffnang Gift Ideas Contest.

click here: realmart

:p

---
I put back this entry at the top.

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

15 komen[s]:

Aleeya said... [Reply to Comments]

ye lah zaimah, teringin gak htc ni, lebih2 lagi bos pakai model tu, asyik jeling menjeling je bos punya hahahahha

redza said... [Reply to Comments]

HTC TyTN II ... memang super B...
GPS , 3G n macam² fungsi yang menarik...cuma berat sikit laa ...

Hadiah yang menarik :)

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

kelassss la kalau mah belikan en laloque nie..

brp rega dia mah?

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

smart2 htc...N minat tp 2 r...kaki sms cm N x seswai sbb touchscreen....ni en laloque da tau laa ni ekk sis...

laloque said... [Reply to Comments]

fuh! kiri... fuh! kanan... minta2 dapat la... (sambil pejam mata rapat2 ngan mulut kumat-kamit baca mentera)

haJa*darLingZ said... [Reply to Comments]

yeha...kite dh try mlaramkan htc bos cmni..mng best gilak.nmpk brgaya jek..belikan aje..mst incik laloque suka

darling8tabby said... [Reply to Comments]

fuh fuhh...akak jampikan sekali..hehe

prebetsabu said... [Reply to Comments]

fuh fuh.. jampi gak (dgn harapan masviona baca gak entry ni...)

prebetsabu said... [Reply to Comments]

errkk.. skali tgk harga rm3k+ la plak.. baik soh masviona belikan aku motor besar ke.. ehehhe fuh fuh..

fara mustapha said... [Reply to Comments]

gerenti cik laloque lagi bertambah kasih syg....mmg best htc ni...hubby pun pakai htc sampai lupakan i ler...org dah tidur tapi dia boleh lagi mengodek2 benda ni...

nizafauzi said... [Reply to Comments]

wahhh bestnye hadiah utk en. laloque nih...untung nyerr!!!!

sy pun nak masuk jugak..tiru yer :)

haqeeliza said... [Reply to Comments]

Hahahha.. En. Laloque dh baca mentra.. harussssssss dapat!!! hiks!

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

misti en laloque tak tido semalamam kalo mmah kasik dia hadiah ni kan

ZAMZ said... [Reply to Comments]

gud idea lah..nak tiru boleh tak hehee

Shaq said... [Reply to Comments]

a gift for a husband .. thats nice :)

http://shaq.web44.net







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^