Follow Viruspadu

Tuesday, July 15, 2008

khidmat pesanan sosial

hari tu saya penah bgtau kan, ni saje nak bgtau sekali lagi

buat sesapa yang ada baju terlebih2 kat rumah tu, taknak pakai dah, menyemak sepah depan mata, meh la hantar kat sini ha... saya tahu tu, ramai jer yang almari2 dah penuh, baju berkoyan2 tak pakai, ada tu baju2 pun sampai dah terduduk kan, baju pun tahu letih okey

untuk warga seremban khususnya, warga negeri sembilan amnya, meh bawak kat sini, kek jusco seremban 2 la mana lagi, betul2 sebelah kaunter pertanyaan yer

sambil2 clearkan rumah...

kalau bukan warga negeri sembilan pun apa salahnya tapi jauh la kan, minyak sula mahal lorrrr

sila! sila!

~ rugi jusco tak amik saya jd duta okeyy... uwaaaaaaaaaa... nanges la mcm ni

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

ceera said... [Reply to Comments]

nape kat kl tak jumpa nie???

pdahal kat bawah umah tu ada je, cuma tak rajin je nak pergi sana.. hehe...

laloque said... [Reply to Comments]

bantu la mereka yg memerlukan







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^