Follow Viruspadu

Friday, July 11, 2008

ku telah TER shopping lagi?????

best ooooooooo

lepas makan2 tu kan, terus jalan sini jalan sana, jeling sini sana perhhhhhhhhhhhhhh

sgt tak boleh menahan iman gitu vavavavaavavava

saya beli selendang ini, murah ajer RM14 hengget yer, maybe boleh dpt kurang RM10 kalau pandai tawar menawar yer, saya sgt tak pandai, kira menerima ajer seadanya huh


dan

jeng jeng jeng

kasut yang en.laloque janji nak melanjer itu, padahal memang selalu pun beli pakai duit dia hahahaha

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

kalau uols tgk tak cantik, ada saya kisahhhhhhhhhhhh... pedulik la kan :p, tetiba emo di situ kan hahahaha, ntah hape2 jer

tadaaaaaaaaaaaa.... (lg tada- nya) hahahah bila nak tunjuk ni hahaha

kasut ini dari BONIA, kasut termahal yang penah saya ada, harga asal RM2++, ada diskaun okey, 50% lagi kan, (kalau takde diskaun sumpah saya tak beli) so tinggal RM1++ lah, kualitinya sgt memuaskan

biasanya saya beli kasut harga tak sampai 50 hengget pun, tp kali ni saya ketuk en.laloque baekkkkkkkk punya...

en.laloque pun merelakan jer, kata sayang bini kan hahahaha...

harus PINK kan



terima kasih sayang...

kalau mcm ni harus selalu stress ni hahahahahaha lariksssssssss

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

Gina said... [Reply to Comments]

wah...lepas nie bergaya ngan kasut baru plak la yer...beg tak beli skali ker ? hehehehe

eedany said... [Reply to Comments]

alamak...tershopping sudah!

Yeah, Yeah... sandal baru. Bonia uuuu...

:)

nizafauzi said... [Reply to Comments]

kak...selendang tu sy beli 5hengget je kak..akak beli mahalnye..ciss..marah la saye nih..

tp kan, bonia tu sgtla cantikkkkk ok...harus pink gitu...bonia 1++ sgtla murah okeh...berbaloi la akak stress kali ni... :p

zbelleza said... [Reply to Comments]

sy pon ader gak selendang camtu...same kaler lagiks cam akak..tp harga lg murah la dr akak..hikss

Mak Su said... [Reply to Comments]

sila urut urut bahu encik laloque utk hilangkan stress

Mak Su said... [Reply to Comments]

ooops! larikkkkk

Intan Sharina said... [Reply to Comments]

wah..very untung la stress cam gini..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

wuhooooooo lawa gilossss kasut tu... apa lagi melarams la paih ni.. muehehehhehee... Bonia memang besh.. pakai 7 tahun pun still chantekksss lagi tau ;D

Kebod's Family said... [Reply to Comments]

asyik ter..ter jerk... terbeli...termurah... pasti kena la plak tershopping hanset pink gitu...baru termecing...vvaavvvavv.....

Umi Mia said... [Reply to Comments]

nice........tgh megasale haruslah shopping kan..kalau tak beli sepasang kasut..mmg rugilah namanya....

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

cantik..memang cantik....

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

cun2...heels die very da unik...

@in said... [Reply to Comments]

kalo jadi peniaga jual kat vp mesti ada untung lebih ni....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^