Follow Viruspadu

Wednesday, July 30, 2008

lawak bodos hahahaha

saje saya copy paste lawak nih... buat uols dan kita2 semua gelak pagi2 hari ni :))

SUATU HARI SEKUMPULAN PEKERJA KILANG MEMPROSES GETAH DIKEJUTKAN DENGAN ROMPAKAN OLEH GENG BERTOPENG.

Seorang perompak berkata..

"Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..! Cepat..!!"

Seorang pekerja kilang itu membalas..

"..tapi.. kami tak bawak barang kemas kalau pergi kerja.. duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..

"Kalau awak semua tak ada barang kemas dan duit, kami rogol kamu SEMUA.. ahahaha..."

Pekerja kilang yang muda berkata..

"Alaaa.. takkan la makcik yang kat belakang tu pun nak rogol jugak.. tak kesian ker..."


Tiba-tiba makcik itu berdiri..


"Weh.. ko.. nie.. tak paham ker.. kalau dia cakap SEMUA... SEMUA la..."

hahahahaha... geli ketiak saya baca hahahaha

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

Being Normal said... [Reply to Comments]

Harus yer makcik tak nak ketinggalan

laloque said... [Reply to Comments]

LAMA X "KENA" TU... LUPA DAH CAM NER

SUZIE APAI said... [Reply to Comments]

hahahhaaaaaa.............dolnut tul la!

ZBELLEZA said... [Reply to Comments]

hehhhehehe..lawak tul la makcik tuh..

Intan Sharina said... [Reply to Comments]

hahaha..mak cik tu dah lama gersang kot..mengidam la tu







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^