Follow Viruspadu

Tuesday, July 01, 2008

mencucI gamBar

gambar2 dalam simpanan saya bapak punya banyak belum cuci2 lagi, semua gambar saya dah simpan dalam cd, tunggu nak hantar ke kedai gambo cuci jer, cuci sikit2 la wei, miskin lak saya kang kalau cuci sekali sedepuk kan, satu cd gambarnya ada lebih dari 100, kalau cuci semua dah berapa $$$$ kan, harus jimat! jimat!


punya la lama memerap cd2 tu kat dalam kereta en.laloque, tunda dari hari ke hari, dari minggu ke minggu, tak habis2 ayat, "esoklah kita cuci" kalau dah ayat tu jer kan, mmg esok ke esok lah, ntah bila2 jer kan, byk kali kene perli tak cuci2 pun, tak gak cucinya


nak ke tidak ke, saya paksa gak en.laloque gi cuci gambar2, uols bayangkan, gambar sessi mana yang saya tak cuci2 lagi, haaaaaaaa uols, gambar raya tahun 2007 hokey, gambar family saya berpurplelan itu, purple segala, sedondon ngan anak ku itu kan


senang kan, pilih2 jer gambar mana nak cuci, sebenarnya gambar2 yang saya dah burn kat cd ni, adalah gambar yang dah pilih siap2 mana nak hantar cuci, tp bila dah masukkan cd, pilih mana nak cuci, lg byk gambar yang tak jadi cuci hahahahaha... mahal lor hiks, tetiba kedekut piang sayang duit kannnn... hahaha

lepas pilih2, bayar terus penuh, balik rantau, mintak tolong mertua saya amikkan gambar2 tu nanti

~ gambar ceera bertunang tu pun tak cuci2 lagi lorrrr

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

wuhooo best kan cuci gambar ni..w/pun dah digital tapi bila dapat gambar tu dipegang-pegang kat tangan lagi rasa besh kan :D

Mya said... [Reply to Comments]

sy pun baru lepas cuci gambar! dr thn 2007 jugak! tehehe.. nnt nk blogkan.. blh tiru ek? :p

Yuz @ Dikja @ Kak Jah said... [Reply to Comments]

kat mana cuci? brp sen sekeping? surveyyy..jgn tak survey!! maklum la kita rakyat jelata kena berjimat cermat maaa...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^