Follow Viruspadu

Sunday, July 06, 2008

mood emas kembali

sila percaya, mood pakai emas ni takkan lama, paling lama pun sebulan jer saya dah tanggal balik hahahaha, ntah hape2, mintak emas bukan main,sanggup berenang lautan api lah, sanggup genggam bara api lah hahahahahaha poyo! sudah nya pakai kejap dah sepah sana sini, tu yang en.laloque bebel tak hengat tu hahaha... hape igt dia beli pakai daun hahahaha... sowiiii sayang... :p

so kali ni mood pakai gelang jer :p, cincin sume malas

gelang ni en.laloque belikan lepas barang2 kemas saya sume dah kene curi dulu huhuhuh... tak igt bila tp rasanya lepas nisa lahir lah, ada entry masa saya beli gelang ni dulu lor, saya beli ngan cincin yang serupa ngan cincin tunang dulu tu

saya teringat gelang yang nisa yang weols beli lepas pantang hari tu tau, dah lama dulu tak pakai2, yelah masa beli dulu dia tak muat sgt pun lg, so sekarang rasanya dah muat dah

mulanya weols pakaikan kat tangan, tp agak longgar sikit, longgar bukan hal, tp takut nisa gigit loceng pastu tertelan kan... seriau oooo seram... lepas tu tanggal letak kat kaki


punya payah nak amik gambar, dia goyang2 lah, gelang ni ada tulis nama annisa, eceh

uols nak tahu, kojap yo dia pakai, lepas mandi, pakai baju, dia tarik terus putussssss

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... mama ko yang nangis ni kang...

takpelah, takde rezeki, kang kita sambungkan balik lah, nak buat mcm mana, benda dah jadi kan :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

tu la... igt guna duan getah ke wat duit

edrina said... [Reply to Comments]

akak pun memang cam vp gaks..pakai ikut mood..hmm lama jugak akak tak pakai brg2 perhiasan neh..hiks..

IBU KUMBANG said... [Reply to Comments]

Ramai betul org kena rompak emas, saya pun baru kena bulan april itu ari, sampai skang tak ganti hhehe... memahal sgt... huahahaha :((

[LADYKiKi] said... [Reply to Comments]

huh putuss... adoiii
takpe nanti daddy dia belikan yg lagi cantek.. heheh
tp jgn lupa yg lagi besar untuk mummy nye.. huh

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

yahhhhh samalah kit avp.. bila ader mood baru pakai.. kalo tak haruss loncos jer....

hehehehhehe tomei tau nisa pakai gelang kaki.. ;D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^