Follow Viruspadu

Thursday, July 03, 2008

nantikan album saya di pasaran

amboi, dan2 tu verangan artis rekoding kan... ada hati la konon, hiks

ini semua, album2 gambar saya ngan en.laloque

ha yang ni album2 selepas weols kawen, upsss... nampak tu, gambo masa grad pun tak frame kan lagi... haaa nanti saya blogkan saat2 saya konvo dulu yer, giler bolat muka saya uolsssss


jenis album fesyen lama2 ni, ewahhhh... lama la sgt kan, gambar2 weols masa belum kawen dulu, gambar weols masa kat uum dulu,

kalau tgk2 balik album2 lama ni, sgt menggamit kenangan lama kan

muka masing2 dah berubah, yang mana melidi dah perut ke depan, yang mana poyo pucat lesi dah vogue2 vogidevassss, yang mana selekeh mekeh dah bergaya, mcm2 kan kan kan, yang mana dok gi kelas kayuh beskal dah pakai keto besar bagak, alhamdulilah semua kawan2 dah berjaya...

kawan2 berjaya, kita tumpang gembira kan... (bukan jadi tukang menjeles mcm ada sesetengah orang tu, orang lain bahagia, dia dok PHD kata2 belakang pulak, hampessss)

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

edrina said... [Reply to Comments]

betul tu vp... memang syok tgk gambar lelama neh..rasa cam nak pi balik zaman tu hiks... dedolu masa belajar semua mengharapkan duit mak pak..tu pasal semua muka sememeh jerk hahaha.. la ni semua dah berkerjaya dah pegang duit sendiri baru la boleh bergaya sakan yer tak? hiks

mama ranggie said... [Reply to Comments]

mak aih..byknye album ko mah...sure byk gambar masa sekolah dulu kan..publish ar...mana tau,aku x de ape yg ko ade..hehehehe...gambar masa dikir barat ntah mana tah..x de satu pun kat aku..

MichahAyiesNMiera said... [Reply to Comments]

orang kata muka tembam ni lambat nampak tua..heheheh...

Ceera said... [Reply to Comments]

best tengok album lama, tambah2 tengok gambar abgndak.. hehehe..

jom gelak sama2...

Intanaziela said... [Reply to Comments]

tengok gambar lama2 ni teringat nostalgia lama ek...dari yang size S dah tuko XL akkakakakakak

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

yah... bila tgk album lama dan dan tu rasa nak kurus segera.. dan memori lama berlegar di minda.. wah, VP leh wat library lah cenggini..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^