Follow Viruspadu

Tuesday, July 22, 2008

pokok pink itu

inilah pokok yang kaklang bagi hari tu

bunganya la pink, tp bunganya takde la lagi, daun tetap ijo la kan, gilo ko daun kaler pink, lain la pokok kelapa hari tu :p

nanti dah ado bunganya, kita kasik uols tgk jer

apa ke nama pokok ni, uols tahu???

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

darling8tabby said... [Reply to Comments]

segar bugar eh daun dia..bunga dia kaler pink..waaahh tak sabar ni nak tengok :D

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

uiiksss wat sassssspenn jek....ehehehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^